چگونه با اپ PhotoScan گوگل عکس های چاپی خود را دیجیتالی کنیم؟

همه ی ما عکس هایی قدیمی داریم که برایمان مهم هستند. تصاویری زیبا از تعطیلات، عکس کسانی که دیگر در میان ما نیستند و اتفاقات مهمی که در زندگی داشته ایم مطمئنا از اهمیت بالایی برخوردارند. هم اکنون می توانید با استفاده از تلفن هوشمند خود و نصب اپلیکیشنی ساده این تصاویر را به یک نسخه ی دیجیتالی تبدیل و بدین طریق از آن ها محافظت نمایید.
شنبه، 16 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه با اپ PhotoScan گوگل عکس های چاپی خود را دیجیتالی کنیم؟

اسکن و دیجیتالی کردن تصاویر قدیمی با Google PhotoScan

یاد قدیم‌ ها به خیر. آلبوم‌ های عکس فرصتی بود برای مرور تمامی خاطرات گذشته. اما امروز شرایط به‌ گونه‌ ای شده که در هر روز ممکن هست هزاران عکس رو ذخیره کنیم اما هنوز از این قضیه آگاهیم که اگر یک روز صبح، به تصاویر قدیمی داخل اتاقمان نگاه کنیم انرژی مضاعفی در ما زنده می‌ شود.

گوگل در حال حاضر با ارائه اپلیکیشن جدیدی به نام PhotoScan به شما این اجازه را می‌ دهد تا عکس‌ های قدیمی خود را به‌ راحتی توسط گوشی تلفن همراه هوشمند خود اسکن کنید. این اپلیکیشن برای پلتفرم‌ های اندروید و آی او اس در دسترس عموم قرار گرفته است.

تلفن خود را بر روی تصاویری که قصد دیجیتالی کردنشان را دارید نگه‌ دارید، مشاهده خواهید کرد که چند نقطه بر روی صفحه‌ نمایش تلفن هوشمند تان به نمایش درآمده‌ اند.

تلفنتان را بر روی آن نقاط حرکت داده و برنامه به تصویر برداری‌ اش ادامه می‌ دهد. گوگل فوتو اسکن لبه تصاویر را تشخیص داده و تصویر را صاف می‌ کند، همچنین اگر عکس شما برعکس باشد آن را نیز به‌ قاعده درستش می‌ چرخاند و هر نوع تشعشع اضافی موجود بر روی عکس را حذف می‌ کند.

به همین سادگی شما یک نسخه تقریباً عالی دیجیتالی از تصویر قدیمی خود در گوشی تلفن هوشمندتان خواهید داشت. اگر به‌ خوبی با نرم‌افزار Google Photos نیز کار کنید، تمامی تصاویری که دیجیتالی‌ شان کرده‌ اید در فضای ابری مختص شما ذخیره می‌ شوند تا هر زمان و هر مکانی که اراده کردید به تصاویر خود دسترسی داشته باشید.

جدای از نرم‌ افزار PhotoScan، گوگل ابزار های ویرایش تصویر جدیدی را برای نرم‌ افزار Google Photos معرفی کرد. اولین ویژگی جدیدی که به این نرم‌ افزار افزوده‌ شده است، بهبود در ویژگی Auto Enhance می‌باشد.

وقتی‌ که یک تصویر را باز کردید بر روی آیکون مداد(به معنای ویرایش) ضربه بزنید، متوجه خواهید شد که یک گزینه به نام Auto در پایین صفحه‌ نمایش، ظاهر شده است. این همان ویژگی Auto enhance است که بهبودهای مختلفی(ازجمله تنظیم اشباع و کاهش نویزها) را بر روی تصویر شما اعمال می‌ کند.

علاوه بر این، گوگل ۱۲ حالت مختلف را نیز به Google Photos افزوده است. این ویژگی تصویر شما را با توجه به روشنایی، تاریکی، گرما و یا اشباعی که دارد قبل از افزودن حالت مورد نظر به آن، اصلاح می‌ کند.

هر دوی ویژگی‌ های بهبود خودکار و حالت‌ های جدید افزوده‌ شده بر اساس فناوری یادگیری ماشین کار می‌ کنند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.