ده گرایش طراحی داخلی سال 2020

ترندهای طراحی داخلی سال 2020- سال جدید به معنی روش های جدید و هدف های جدید است، اما یک معنی دیگر نیز دارد و آن ساخت ترندهایی جدید در دنیای طراحی داخلی می باشد. با ما همراه باشید با ده گرایش طراحی داخلی سال 2020.
شنبه، 21 تير 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
ده گرایش طراحی داخلی سال 2020
اگر هم می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌توانید به بازار آنلاین خدمات سنجاق سری بزنید. در قدم اول می‌توانید قیمت دوخت کاور مبل در شهر خودتان را بپرسید. مثلا اگر به دنبال دوزنده کاور مبلمان در تهران باشید می‌توانید درخواست خود را در سنجاق ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در سنجاق را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار سنجاق صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

ترندهای طراحی داخلی سال 2020- سال جدید به معنی روش های جدید و هدف های جدید است، اما یک معنی دیگر نیز دارد و آن ساخت ترندهایی جدید در دنیای طراحی داخلی می باشد.

ممکن است زندگی شخصی مان به کمی تازگی نیاز داشته باشد، اما خانه هایمان هم لایق همان اندازه توجه هستند.

ما به گنجه با ارزش خود سری زدیم و ده گرایش طراحی داخلی سال 2020 را برایتان جمع آوری کردیم. این شما و این هم نمونه های ما:
 

آبی کلاسیک

هر سال شرکت رنگ پنتون با توجه به گرایش های جامعه، فرهنگ، گردشگری و عوامل دیگر رنگی را به عنوان رنگ سال انتخاب می کند. امسال نوبت به: آبی کلاسیک رسیده است. همانطور که پنتون توضیح داده: "یک آبی همیشگی و بادوام که در عین سادگی برازنده است"، این رنگ برای قسمت بالایی تخت، چراغ، مبلمان و حتی دیوار مناسب است.
 

مبلمان دارای انحنا

شکل های انحنایی حالا به صورت مبلمان در آمده اند. عایق بندی مبل های راحتی و صندلی ها تغییر کرده و گاهی طرح های نامتقارن به خود می گیرند که این موضوع از طراحی دکورهای دهه 70 الهام گرفته شده است.
 

رنگ تک برجسته

نیازی نیست رنگ تک، ملایم باشد. رنگ هایی نظیر بادمجانی، سبز پر رنگ یا حتی رنگ سال پنتون یعنی آبی کلاسیک میتوانند به صورت تک استفاده شده و شخصیت و زیبایی را انعکاس دهند.

همچنین میتوان رنگ های خنثی را با رنگ های گرم، رنگ های اشباع، زرق و برق دار و هاله زمینی نظیر قهوه ای شکلاتی، سبز زیتونی و زرد اخرایی جایگزین کرد.
 

طرحدار

قانون شماره یک این مدل این است که آن هیچ قانونی ندارد. الگوهای طرح دار، خصوصا الگوهای طرح دار لایه ای در مبلمان رایج هستند.

این ترند به هر اتاقی رنگ و نور می بخشد.
 

چوب خیزران

چه برای صندلی باشد، یا میز یا چراغ، چوب خیزران بهترین انتخاب برای به تعادل رساندن سبک مدرن و سنتی است.
 

منظره ای شیک

این ترند ظاهری اروپایی گونه و نفسگیر دارد. میتوان تاثیر مدل آلمانی و ایتالیایی را در بل های راحتی یک بر، نوارهای لبه چاقویی، پایه های فلزی و دیگر قسمت ها مشاهده کرد.
 

هنر کاربردی

دنیای هنر، مهارت و طراحی در حال تصادم هستند. طراحی ها به هنرهای کاربردی روی نهاده و مبلمان های مجسمه گونه ای ساخته اند.
 

تخت های رویه دوزی شده

نتیجه وجود همزمان راحتی و زیبایی، تخت های رویه دوزی شده می باشد.

رویه دوزی شدن قسمت بالای سر مبل به اتاق خوابتان زیبایی و نما می بخشد و حالتی مجلل به آن می دهد.
 

الگوهای  هندسی

الگوهای هندسی به قدری محبوب شده اند که میتوان آنها را روی کاغذ دیواری، مبلمان، تخت، هنر، زمین، لوازم برقی و دیگر دکورها مشاهده کرد. 2020 تماما به متعادل سازی این الگو می پردازد. این نوع طرح، نمایی برجسته به اتاق می بخشد.
 

مخملی

این مدل باب دل هر کسی نیست اما بهتر از هر طرح دیگری به اتاق تان راحتی و شکوه می دهد. حق انتخاب در نوع رنگ بسیار بالاست و انواع مبلمان های مخملی به اندازه است.


مقالات مرتبط
نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.