ماسک گل سرخ

اين ماسک با کمک مواد موجود در گل سرخ باعث رفع افتادگي پوست شده و به آن طراوت مي بخشد. به علاوه گل سرخ توانايي برطرف کردن جوش ها و ساير اختلالات پوستي را هم دارد، ضمن اين که مواد فعال کننده موجود در عسل باعث ترميم و تجديد سلول هاي پوستي شما مي شوند. بنابراين اگر با مشکل افتادگي پوست، جوش
يکشنبه، 8 اسفند 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ماسک گل سرخ

ماسک گل سرخ
ماسک گل سرخ


 





 
اين ماسک با کمک مواد موجود در گل سرخ باعث رفع افتادگي پوست شده و به آن طراوت مي بخشد. به علاوه گل سرخ توانايي برطرف کردن جوش ها و ساير اختلالات پوستي را هم دارد، ضمن اين که مواد فعال کننده موجود در عسل باعث ترميم و تجديد سلول هاي پوستي شما مي شوند. بنابراين اگر با مشکل افتادگي پوست، جوش هاي مکرر و آزاردهنده مواجه هستيد، مي توانيد از اين ماسک سود ببريد.
مواد لازم:
- غنچه گل سرخ( تازه يا خشک)/ 30 گرم
- جو پرک آسياب شده/ 30 گرم
- آب مقطر/70 سي سي
- عسل/ 20 گرم
طرز تهيه:
آب مقطر در حل جوش را روي غنچه هاي گل سرخ ريخته و بگذاريد 10 دقيقه بماند. اين مخلوط را از صافي ريزي عبور داده، گل ها را خارج نموده و با چاقوي تيزي خوب خرد کنيد. سپس دوباره گل ها را به آب مقطر برگردانده و وقتي آن را کمي گرم کرديد، جو پرک آسياب شده و عسل را اضافه کنيد. حال مخلوط فوق را خوب ورز دهيد تا به صورت خميري شکل درآيد.
طرز استفاده:
پوست صورت، گردن و سينه را تميز نموده و مقداري از اين ماسک خميري شکل را روي اين نواحي بماليد( از ماليدن آن به دور چشم خودداري کنيد). پس از 30 دقيقه پوست را با آب ولرم بشوييد.
منبع: کوچه ما، شماره 9.



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.