7 نکته درباره چيدمان اتاق خواب

يک پاتختي کوچک چندکشويي را در گوشه‌اي از اتاقتان بگذاريد و لوازم اضافي‌تان را درون آن قرار دهيد. براي برقراري نظم بيشتر مي‌توانيد تکه‌اي از پارچه روتختي‌تان را تهيه کنيد و روي اين پاتختي بيندازيد.
پنجشنبه، 11 فروردين 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
7 نکته درباره چيدمان اتاق خواب

7 نکته درباره چيدمان اتاق خواب
7 نکته درباره چيدمان اتاق خواب


 

نويسنده:ندا احمدلو




 
1 يک پاتختي کوچک چندکشويي را در گوشه‌اي از اتاقتان بگذاريد و لوازم اضافي‌تان را درون آن قرار دهيد. براي برقراري نظم بيشتر مي‌توانيد تکه‌اي از پارچه روتختي‌تان را تهيه کنيد و روي اين پاتختي بيندازيد.
2 براي اينکه شلوغي ميز کار يا کامپيوترتان به چشم نيايد، با يک تکه چوب نازک رنگي يا پارچه، فضاي ميز کار و تختخواب‌تان را از هم جدا کنيد.
3 ميز و تختخواب با چوب تيره‌رنگ، انتخاب‌هاي مناسبي براي اتاق خواب نيستند. هر چه لوازم چوبي درون اتاقتان رنگ روشن‌تري داشته باشند، کمتر کثيفي ناشي از گردوغبار يا جاي انگشتان را نشان مي‌دهند.
4 سعي کنيد در اتاق خوابتان تلويزيون و دستگاه پخش فيلم قرار ندهيد. سي‌دي‌ها و نوارهاي ويديويي کنار ميز تلويزيون، فضاي اتاق خوابتان را بسيار آشفته نشان مي‌دهد.

7 نکته درباره چيدمان اتاق خواب

5 بيشتر متخصصان توصيه مي‌کنند که شب‌ها در محيطي کاملا تاريک و آرام بخوابيم. بنابراين براي داشتن يک خواب آرام و رهايي از دست وسايل اضافي بهتر است قيد گذاشتن چراغ خواب يا آباژور را داخل اتاق خوابتان بزنيد.
6 از فضاي زير تختخواب‌تان نهايت استفاده را بکنيد و لباس و صندل‌هاي اضافه و حتي کيفتان را آنجا قرار دهيد.
7 به جاي اينکه وسايل‌تان را به خاطر کمبود جا، اين طرف و آن طرف اتاق پرتاب کنيد، چند قفسه چوبي دردار، هم‌رنگ تخت يا کمدتان روي ديوار نصب کنيد تا نظم بيشتري به اتاق خوابتان ببخشيد.
منبع:www.salamat.com



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.