تقويت عضلات پا

سه حرکت مفيد براي تقويت عضلات پا وجود دارد که در اينجا به معرفي آنها مي‌پردازيم. 1) حرکت اسکات پا: براي حرکت اسکات، مي‌توانيد يک هالتر را برداشته و با حرکت جلو بازو يعني خم کردن عضله جلوي بازو آن را به روي کتف بکشيد و سپس به آرامي‌روي زانوان خود بنشينيد تا ساق و ران، زاويه نود درجه بسازند. سپس با فشار بر ساق و ران بلند شويد. براي اين حرکت حتما بايد از حمايت کمربند برخوردار شويد، در غير اينصورت
دوشنبه، 22 فروردين 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تقويت عضلات پا

تقويت عضلات پا
تقويت عضلات پا


 





 
سه حرکت مفيد براي تقويت عضلات پا وجود دارد که در اينجا به معرفي آنها مي‌پردازيم.
1) حرکت اسکات پا: براي حرکت اسکات، مي‌توانيد يک هالتر را برداشته و با حرکت جلو بازو يعني خم کردن عضله جلوي بازو آن را به روي کتف بکشيد و سپس به آرامي‌روي زانوان خود بنشينيد تا ساق و ران، زاويه نود درجه بسازند. سپس با فشار بر ساق و ران بلند شويد. براي اين حرکت حتما بايد از حمايت کمربند برخوردار شويد، در غير اينصورت ممکن است کمر شما دچار آسيب شود.
2) حرکت پرس پا: روي تشک يا تخت دستگاه پرس پا دراز بکشيد و وزنه دستگاه را متناسب با قدرت عضله جلوي ران تنظيم کنيد و سپس کف هر دو پاي خود را به صفحه تخت دستگاه تکيه داده و پا را به آرامي‌باز کنيد تا فشار دستگاه را بر جلوي ران خود احساس کنيد. سپس به آرامي‌پاي خود را خم کنيد تا صفحه تخت دستگاه پايين آمده و در وضعيت اوليه قرار گيرد.

تقويت عضلات پا

3) حرکت استپ با بندهاي کشي: بر روي دستگاه استپ با بند قرار گيريد و يک پاي خود را بر روي آن قرار دهيد و در حالي که بندهاي استپ را به خود بسته ايد، به حالت بالا رفتن از پله تمرين خود را آغاز کنيد. بندهاي استپ موجب وارد آمدن فشار و تقويت عضلات جلوي ران مي‌شود.
منبع:http://www.salamat.com




 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.