مدافع محرومان و فرزند راستين سالار شهيدان

پيام ها و تلگراف هاي تبريك و تسليت شما در مورد شهادت جناب حجت الاسلام آقا سيد عارف حسين حسيني ، اين يار وفادار اسلام و انقلاب و مدافع محرومان و مستضعفان و اين فرزند راستين سيد و سالار شهيدان، حضرت ابي عبدالله الحسين(ع) واصل گرديد.
شنبه، 28 خرداد 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مدافع محرومان و فرزند راستين سالار شهيدان

مدافع محرومان و فرزند راستين سالار شهيدان
مدافع محرومان و فرزند راستين سالار شهيدان


 






 

علامه سيد عارف حسين الحسيني در آئينه توصيف امام
 

- بسم الله الرحمن الرحيم
خدمت حضرات علماي اعلام و حجج اسلام و ملت بزرگوار پاكستان ايدهم الله تعالي.
پيام ها و تلگراف هاي تبريك و تسليت شما در مورد شهادت جناب حجت الاسلام آقا سيد عارف حسين حسيني ، اين يار وفادار اسلام و انقلاب و مدافع محرومان و مستضعفان و اين فرزند راستين سيد و سالار شهيدان، حضرت ابي عبدالله الحسين(ع) واصل گرديد.
گرچه اين حادثه بزرگ، قلوب مسلمانان و خصوصا روحانيت متعهد اسلام را جريحه دارد نمود ، ولي مسئله اي دور از انتظار ما و ملت هاي مظلوم جهان و خصوصا ملت بزرگوار پاكستان نبود كه خود طعم تلخ استعمار را چشيده است و با مبارزه و جهاد و شهادت استقلال خويش را به دست آورده است.
درد آشنايان جوامع اسلامي ، هم آنان كه با محرومان و پا برهنگان ، ميثاق خون بسته اند بايد توجه كنند كه در آغاز راه مبارزه اند و براي شكستن سدهاي استعمار و استثمار و رسيدن به اسلام ناب محمدي ، راهي طولاني را در پيش دارند و براي امثال علامه عارف حسين حسيني ، بشارتي بالاتر از اين نبوده است كه از محراب عبادت حق ، عروج خونين (ارجعي الي ربك) خويش را نظاره كند و جرعه وصل يار را از شهد شهادت بياشامد و شاهد وصول هزاران تشنه عدالت به سرچشمه نور گردد.
بزرگ ترين فرق روحانيت و علماي متعهد اسلام با روحاني نماها در همين است كه علماي مبارز اسلام ، هميشه هدف تيرهاي زهرآگين جهانخواران بوده اند و اولين تيرهاي حادثه قلب آنان را نشانه رفته است ، ولي روحاني نماها در كنف حمايت زرپرستان دنياطلب ، مروج باطل يا ثناگوي ظلم و مويد آنان بوده اند. تا به حال يك آخوند درباري با يك روحاني وهابي را نديده ام كه در برابر ظلم و شرك و كفر ، خصوصا در مقابل شوروي متجاوز و امريكاي جهانخوار ايستاده باشد! همان گونه كه يك روحاني وارسته عاشق خدمت به خدا و خلق خدا را نديده ايم كه براي ياري پابرهنگان زمين ، لحظه اي آرام و قرار داشته باشد و تا سر منزل جانان عليه كفر و شرك مبارزه نكرده باشد و عارف حسيني اين گونه بود و ملت هاي اسلامي حتما دليل اين واقعه را دريافته اند كه چرا در ايران «مطهري ها» و «بهشتي ها» و شهداي محراب و ساير روحانيون عزيز و در عراق «صدرها» و «حكيم ها » و در لبنان «راغب حرب ها» و «كريم ها» و در پاكستان «عارف حسيني ها» و در تمام كشورها ، روحانيون دردآشناي اسلام ناب محمدي (ص) هدف توطئه و ترور مي شوند.
ملت شريف و مسلمان پاكستان كه به حق ملتي انقلابي، عقيدتي و فرهنگي هستند، بايد تفكر اين شخصيت شهيد را زنده نگه دارند و نگذارند شيطان زادگان ، جلوي رشد اسلام ناب محمدي(ص) را بگيرند.
امروز استكبار شرق و غرب چون از رويارويي مستقيم با جهان اسلام عاجز مانده اند، راه ترور و از ميان بردن شخصيت هاي ديني و سياسي را از يك طرف و نفوذ و گسترش فرهنگ اسلام و امريكايي را از طرف ديگر به آزمايش گذاشته اند. اي كاش همه تجاوزات جهانخواران همانند تجاوز شوروي به كشور مسلمان و قهرمان پرور افغانستان ، علني و رو در رو بود تا مسلمانان ابهت و اقتدار دروغين غاصبين را در هم مي شكستند ، ولي راه مباره با اسلام آمريكايي ،از پيچيدگي خاصي برخوردار است كه تمامي زواياي آن ، بايد براي مسلمانان پا برهنه ، روشن گردد كه متأسفانه هنوز براي بسياري از ملت هاي اسلامي ، مرز بين «اسلام آمريكايي» و «اسلام ناب محمدي» و«اسلام پابرهنگان و محرومان» و «اسلام مقدس نماهاي متحجر» و«اسلام سرمايه داران خداشناس و مرفهين بي درد» كاملا مشخص نشده است و روشن ساختن اين حقيقت كه ممكن نيست در يك مكتب و در يك آئين ، دوتفر متضاد و رو در رو وجود داشته باشد ، از واجبات سياسي بسار مهمي است كه اگر اين كار توسط حوزه هاي علميه صورت پذيرفته بود، به احتمال بسيار زياد سيد عزيز ما (عارف حسيني ) در بين ما بود.
وظيفه همه علماست كه با روشن كردن اين دو تفكر ، اسلام عزيز را از ايادي شرق و غرب نجات دهند ، البته خون اين شهيدان عزيز ، تمامي خار و خاشاك ها را از مسير اعتلاي ارزش هاي معنوي ريشه كن مي سازد و همه مروجين باطل را به دريا مي ريزد ، ولي نبايد از اين مسئله غفلت كنيم كه امروز ، روز آماده باش همه دشمنان اسلام است ، روز بيدار باش همه جهانخوران است.
آن روزي كه استعمار شرق و غرب ، مسلمانان را خواب كرده بود و بر مركب مراد ، سوار بود ، از خطر بزرگ و بالقوه اي به نام اسلام و قرآن سخن مي گفت ؛ اما امروز كه شوروي و آمريكا به دنبال انقلاب مقدس اسلامي ايران ، صدها ضربه سياسي ، نظامي و فرهنگي خورده اند و در همه جاي عالم زنگ خطر اسلام، عليه منافع حياتي شان به صدا درآمده است بايد با دقت تمام ، كيد و فريب استكبار شرق و غرب را شناخت و خنثي نمود.
ملت هاي مسلمان بايد اصل را بر دشمني و فريب ابرقدرت ها با خود بگذارند ، مگر اينكه خلاف عيني و عملي آن را مشاهده و لمس و باور نمايند. ما به حبل ولايت خدا و پيامبر ائمه معصومين (ع) چنگ زده ايم و جدا بايد از هر آنچه غير رضايت آنان است ، متنفر و بيگانه باشيم و از اين بيگانگي هم بر خود فخر و مباهات كنيم.
شهادت جناب حجت الاسلام آقاي سيد عارف حسين حسيني را به روحانيون متعهد اسلام و خانواده محترم اين شهيد و ملت مسلمان پاكستان ، تبريك و تسليت عرض مي كنيم و به همه برادران و خواهران مسلمان خود در آن كشور اطمينان مي دهيم كه ايران اسلامي در كنار شما و به عنوان ياري امين و سنگري محكم ، از شرافت ، استقلال، عزت و اعتبار اسلامي تان دفاع خواهد نمود.
اينجانب فرزند عزيزي را از دست داده ام. خداوند تعالي به همه ما توفيق تحمل مصائب و توان ادامه راه پرفروغ شهيدان را بيش از پيش كرامت فرمايد و توطئه و مكر ستمگران را به خودشان برگرداند و ملت پر كرامت اسلام را در مسير جهاد و شهادت ، ثابت قدم نگه دارد.
والسلام علي عبادالله الصالحين
23 محرم الحرام 1409
روح الله الموسوي الخميني

*******
مجاهدات شهيد عارف الحسيني در آئينه توصيف رهبر معظم انقلاب
 

خدا رحمت كند شهيد بزرگوار علامه سيد عارف حسين حسيني را كه در طول حيات مجاهدانه و شجاعانه اش مردم را در مقابل استكبار جهاني دعوت به وحدت كرد و به همين علت استكبار جهاني او را با سازش مخفيانه از ما جدا كرد. ما از دعوي دادگاهي كه براي عاقبت سوء قاتلين ايشان دائر شده است ، حمايت مي كنيم. اين حق ملت پاكستان است كه در اين مسئله تحقيق كند و بداند كه كدام دست مرموزي در اين فاجعه نقش داشته است.

مدافع محرومان و فرزند راستين سالار شهيدان

منبع: ماهنامه شاهد یاران، شماره 50



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.