10 نکته براي صميميت در زندگي

ايجاد صميميت در زندگي فرمولي ندارد که اگر درست مطابق آن عمل کنيد بي شک و شبهه روابط صميمي بين شما و همسرتان برقرار مي شود ولي دانستن نکاتي بسيار ساده و شايد به ظاهر سطحي و بي اهميت مي تواند تأثير بسياري در ايجاد صميميت در روابط بين شما وهمسرتان و همچنين در نهايت آرامش روحي در زندگي مشترکتان
چهارشنبه، 8 تير 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
10 نکته براي صميميت در زندگي

10 نکته براي صميميت در زندگي
10 نکته براي صميميت در زندگي


 





 
ايجاد صميميت در زندگي فرمولي ندارد که اگر درست مطابق آن عمل کنيد بي شک و شبهه روابط صميمي بين شما و همسرتان برقرار مي شود ولي دانستن نکاتي بسيار ساده و شايد به ظاهر سطحي و بي اهميت مي تواند تأثير بسياري در ايجاد صميميت در روابط بين شما وهمسرتان و همچنين در نهايت آرامش روحي در زندگي مشترکتان بگذارد. کارشناسان نکاتي را به طور مجزا به هرکدام از طرفين توصيه مي کنند. اين بار فقط شما خانم ها بخوانيد.
1-به مردان قدرت دهيد. تا صميميت فوران کند؛ مرد موجودي عاشق قدرت است. مرد ازاينکه قدرتمند باشد حظ مي کند، در آسمان اوج مي گيرد و شما را هم همراه خود بالا مي برد. از اينکه توانا باشد يا احساس توانايي کند لذت مي برد. تا وقتي که مشغول کشتن اين احساس در مردان هستيد بدانيد که تنها مي توانيد خواب خوشبختي را ببينيد. اگر قدرت مرد را ناديده بگيريد يا از آن انتقاد کنيد بدانيد که ديگر پري روياهايش نخواهيد بود. او دنبال کسي است که به قدرت هايش ايمان داشته باشد و حتي ضعف هايش را در جهت تقويت توانايي هايش مثبت جلوه دهد. پس اگر خودتان داراي درآمد هستيد، هرگز درآمد و پولتان را به رخ همسرتان نکشيد. حتي اگر درآمد بيشتري داريد هرگز به روي خودتان هم نياوريد. بگذاريد همسرتان فکر کند که همه چيز در دست اوست و خانه به دست قدرتمند او اداره مي شود.
2-مطلقاً او را با کسي مقايسه نکنيد؛ نگوييد «شوهر خواهرم دو تا خانه دارد؛ فلاني اين قدر درآمد دارد و تو مثل گداها هستي، اگر واقعاً به بهبود اوضاع مالي فکر مي کنيد او را براي تلاش بيشتر تشويق کنيد. انتقاد، دشمن صميميت است.
3-«توبي عرضه اي؛ فاتحه خواندن بر صميميت است. «تو بي عرضه اي » يعني فرو ريختن مرد؛ يعني به دست خود خانه را خراب کردن، هر مفهوم مشابه «تو بي عرضه اي، فاتحه اي بر صميميت و عشق متقابل مرد است.»
4-شوهر خود را حلال مشکلات بدانيد. مشکل را به او بگوييد و از او بخواهيد آن را حل کند و تأييد کنيد که تنها او قادر به حل اين مساله است.
5-سکوت مردان را نشکنيد؛ اين اشتباه خانم هاست که وقتي مرد ساکت است مدام به سمت آنها مي روند و با آنها حرف مي زنند. اگر او ساکت است يعني به سکوت نيازمند است و احترام به اين سکوت يعني صميميت بيشتر. سکوت طولاني در زنان ممکن است به معني آزرده خاطر بودن باشد اما در مردها اين طور نيست.
6-به مردان فضا بدهيد؛ گاهي او را رها کنيد تا با خود خلوت کند، با دوستان به ورزش برود و به خانواده خود تنها سر بزند. مدام دنبال او نباشيد. فضاي رها شدن !اين چيزي است که مردان گاهي به آن نياز دارند. اگر به آنها اين فضا را هديه بدهيد آنها هم به شما عشق مي ورزند.
7-به مردان اندرز ندهيد؛ مردان دوست دارند که مشکلات را به تنهايي حل کنند و اگر به شما چيزي نمي گويند يعني به تنهايي قادر هستند موضوع را حل کنند و در صورت لزوم با شما در ميان مي گذارند. با نصيحت نکردن زندگي خود را عاشقانه کنيد.
8-مرد بايد تاييد شود؛ توانايي هاي مرد را تاييد کنيد و تاکيد کنيد او صاحب بهترين توانايي ها و شايسته ترين همسر (شوهر) است.
9-مردها را تشويق کنيد؛ مرد عاشق تشويق است. کف زدن ها را فراموش نمي کند.
10-مرد دوست دارد که از او قدرداني شود؛ تشکر به مرد قدرت پرواز مي دهد. از هر کار کوچکي که براي شما انجام مي دهد تشکر و قدرداني کنيد تا او هم بي حساب به شما عشق بورزد.
منبع: نشريه همشهري مثبت، شماره مسلسل 182.




 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.