ده خصوصيت زوج هاي خوشبخت

عشق راهي براي ابراز احساسات است، اما براي ابراز عشق تان نبايد حتماً منتظر مناسبات و فرصت هاي خاص باشيد. با بكار بستن اين عادات ساده اما مهم در زندگي خود، رابطه ي عشقي تان را بيش از پيش رونق بخشيد تا شما نيز جزو زوج هاي خوشبخت به حساب بياييد.
يکشنبه، 12 تير 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ده خصوصيت زوج هاي خوشبخت

ده خصوصيت زوج هاي خوشبخت
ده خصوصيت زوج هاي خوشبخت


 

نويسنده : محمدرضا مقدادي




 
عشق راهي براي ابراز احساسات است، اما براي ابراز عشق تان نبايد حتماً منتظر مناسبات و فرصت هاي خاص باشيد. با بكار بستن اين عادات ساده اما مهم در زندگي خود، رابطه ي عشقي تان را بيش از پيش رونق بخشيد تا شما نيز جزو زوج هاي خوشبخت به حساب بياييد.
1)حداقل روزي يك بار به همسرتان بگوييد «دوستت دارم» مطمئن باشيد كه همسرتان به شنيدن اين كلمات نياز دارد.
2) موقع سلام و خداحافظي همديگر را در آغوش بگيريد.
3) تا پايان عمرتان، با همسرتان قرار ملاقات هاي عاشقانه بگذاريد و با او حتي بيشتر از زماني كه نامزد بوديد عاشقانه رفتار كنيد.
يادتان باشد كه هميشه بايد عاشق و معشوق باقي بمانيد. پس وقتي براي شام بيرون مي رويد، در را براي خانم تان باز كنيد، صندلي را براي وي بيرون بكشيد و موقع قدم زدن دست هاي همديگر را بگيريد.
4) مسايل پيش پا افتاده را جدي نگيريد. هم مي توانيد اجازه دهيد كه عادات بد همسرتان اعصاب تان را به هم بريزد و اذيت تان كند و هم مي توانيد اين عادات را بپذيريد و براي بهبود وضعيت تلاش كنيد. آيا همسرتان عادت دارد در خمير دندان را موقع مسواك زدن باز بگذارد؟ خميردندان تان را جدا كنيد. آيا شوهرتان عادت دارد لباس هايش را در همه جاي خانه پخش كند؟ توجه نكنيد، يا اگر هم خيلي اذيت تان مي كند آنها را جمع كنيد و هميشه به خاطر داشته باشيد كه در قبال اين گذشت شما، همسرتان هم كارهاي فوق العاده يي براي تان خواهد كرد.
5)به جنبه ي مثبت قضيه فكر كنيد. به جاي اينكه در مورد راه هايي كه همسرتان موجب يأس و ناراحتي شما مي شود فكر كنيد، به رفتارهاي مثبت او بينديشيد كه هميشه نظرتان را جلب مي كرده است.
6) وقتي عصباني مي شويد، كمي صبر كنيد. وقتي هر دوي شما عصباني هستيد، اصلاً با هم صحبت نكنيد. چند دقيقه صبركنيد، بيرون برويد و كمي قدم بزنيد، يا روي تخت دراز بكشيد. براي مدتي ازهمديگر دور شويد، يك مكث كوتاه به هر دوي شما اين امكان را مي دهد كه به جاي ناراحت كردن و رنجاندن همديگر، عاقلانه در مورد چيزي كه موجب ناراحتي تان شده است با يكديگر صحبت كنيد.
7)هيچ وقت از اسرار و ضعف هاي همسرتان برعليه او استفاده نكنيد. آنچه كه به نظر غير مهم، جزيي و پيش پا افتاده مي آيد ممكن است در نظر همسرتان بسيار جدي و پراهميت باشد. بايد تشخيص دهيد كه چه چيز براي همسرتان مهم است. و به هيچ عنوان در مورد آن با دوستان تان، مادرتان، خانواده ي همسرتان يا هيچ كس ديگر صحبت نكنيد. همچنين سعي نكنيد موقع دعوا آن مسايل را به رخ او بكشيد. يك رابطه ي عاشقانه رابطه يي است كه طرفين بتوانند به همديگر اعتماد كنند و رازهاي دروني شان را براي هم مطرح كنند.
8)اول به همسرتان فكر كنيد. اگر هر دوي شما اين كار را انجام دهيد، مطمئن باشيد رابطه يي بسيار لذت بخش در انتظارتان خواهد بود. تا مي توانيد در جواب درخواست هاي همسرتان پاسخ مثبت بدهيد و تلاش كنيد كه زندگي را براي او راحت تر كنيد و مطمئن باشيد او نيز همين كار را براي شما خواهد كرد.
9)به همسرتان احترام بگذاريد. به هيچ عنوان در مورد همسرتان پيش كسي بدگويي نكنيد. وقتي در مورد او صحبت مي كنيد، بگذاريد عشق و احترام شما براي همه آشكار شود.
10) هر روز زماني را به با هم بودن اختصاص دهيد. ببينيد چه كاري براي هر دوي شما بهتراست. با هم غذا بخوريد، آخر شب كنار هم فيلم تماشا كنيد و با هم براي قدم زدن بيرون برويد. حتي مي توانيد كارها را با هم مخلوط كرده و برنامه تان را متنوع كنيد. اگر يكي از شما در مسافرت بسرمي برد، شب ها به همسرتان زنگ بزنيد و صدايش را بشنويد. فقط مهم اين است كه زماني را كنار هم بگذرانيد.
منبع:نشريه 7روز زندگي، شماره100.




 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.