شيريني و ارتباط آن با شخصيت شما

نوع شيريني که شما دوست داريد رازها و حقايق بسيار دقيق و ظريف شخصيت شما را آشکار مي سازد. "کارول بلوم" متخصص در اين زمينه و نويسنده کتاب "شيريني ها و شخصيت ها" معتقد است از آنجايي که شيريني ها از خيلي قبل درست شده اند ريشه در دوران بچگي ما دارند و به همين خاطر براي بيشتر ما شيريني ها يادآور خاطرات
يکشنبه، 20 شهريور 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شيريني و ارتباط آن با شخصيت شما

شيريني و ارتباط آن با شخصيت شما
شيريني و ارتباط آن با شخصيت شما


 

نويسنده: رزيتا شاهرخ




 
نوع شيريني که شما دوست داريد رازها و حقايق بسيار دقيق و ظريف شخصيت شما را آشکار مي سازد. "کارول بلوم" متخصص در اين زمينه و نويسنده کتاب "شيريني ها و شخصيت ها" معتقد است از آنجايي که شيريني ها از خيلي قبل درست شده اند ريشه در دوران بچگي ما دارند و به همين خاطر براي بيشتر ما شيريني ها يادآور خاطرات خوب و احساساتي زيبا هستند و علت دوست داشتن يک شيريني خاص فقط دلايل مشخصي دارد.
بنابراين شيريني مورد علاقه خود را انتخاب کنيد تا راز شخصيت شما را آشکار سازد:

بيسکويت هاي کاکائويي کرم دار
 

شما سرشار از الهامات و تفکرات تازه هستيد. بهترين طريقي که دوست داريد شيريني مورد علاقه خود را بخوريد کدام است؟ آن را به دو قسمت تقسيم مي کنيد؟ کرم آن را جدا کرده و مي خوريد؟ آن را در ليوان شير خيس کرده مي خوريد؟ به هر روشي که بيسکوييت هاي کاکائويي مورد علاقه تان را نوش جان مي کنيد از آن لذت خواهيد برد. اين شيريني ها بيش از اين که به خاطر مزه خوبشان معروف باشند به خاطر تفکرات نويني که شما پيرو آن هستيد و از آن لذت مي بريد معروفند. "بلوم" اعتقاد دارد: چنانچه شما عاشق اين بيسکوييت ها هستيد يک هنرمند با تصورات جالب ايد که اين تصورات و ذهنيات لحظه اي شما را ترک نمي کنند. شما مسلما بارها و بارها از طرف دوستان تشويق مي شويد و مورد توجه قرار مي گيريد. مي توانيد ايده هاي خوب خود را فروخته و ثروتمند شويد امتحان کنيد حتما موفق مي شويد.

شيريني هاي ساده بيسکوييتي يا ويفري
 

شما فردي آگاه و بافراست هستيد. هر چند که اين شيريني هاي کره اي سنتي، خيلي مدرن و شيک نيستند اما مزه خوب و عالي آنها مي تواند روح زندگي را در شما بيدار کند. "بلوم" معتقد است از آنجايي که شما مي توانيد اين چيزهاي را در اين شيريني ها ببينيد مي توانيد اين نکات را در ديگران نيز به همين خوبي ببينيد. شما قدرتي منحصر به فرد در ديدن و ادراک آن قسمتي از يک شي يا فرد داريد که ديگران قادر به ديدن آن نيستند. اين امر از شما يک قاضي ويژه شناخت شخصيت مي سازد يک فرد باهوش و تيزبين و خريدار سخت گير و جدي، شخصي که نمي توان به او دروغ گفت.

شيريني هاي کشمشي و گردويي با طعم دارچين
 

شما يک ماجراجوي واقعي هستيد. افرادي که عاشق مزه ها و طعم هاي نامعقول و در عين حال خوب هستند هيچ گاه از امتحان کردن يک مزه خاص نمي هراسند و شايد به همين خاطر تن به ريسک هاي واقعي در زندگي مي دهند. کودکان عاشق شما هستند چرا که شما هميشه در صدر جدول براي انجام يک کار خطرناک هستيد و بزرگسالان هم شما را دوست دارند. زيرا زماني که با شما هستند آنها را زير باراني از خاطرات ماجراجويي و رفتارهاي منحصر به فرد قرار مي دهيد که باعث به وجود آمدن احساس عالي در آنها مي شود.

شيريني هاي خانگي با طعم کاکائو، نارگيل و ...
 

شما بسيار مهربان و رئوف هستيد. اين شيريني هاي ساده و در عين حال خوشمزه شما را به ياد روزهاي خوب گذشته مي اندازد و به خاطر همين است که شما عاشق آن هستيد شما به ياد گذشته ها بسيار دلتنگ مي شويد و هر لحظه از خاطرات خود را در حد توان ثبت مي کنيد. ارزش هر لحظه گذشته براي شما برابر با يک موفقيت کاري است از آلبوم عکس تا نخستين نقاشي شما تاريخچه يک فاميل را با خود به يدک مي کشيد. آيا در گذشته خود، گرفتار شده ايد؟ به هيچ وجه شما با تمام توان و انرژي خود را در حال زندگي مي کنيد و در هر لحظه در حال بازسازي خاطرات گذشته و يا ساختن خاطراتي نوين با دوستان و آشنايان خود هستيد.

شيريني هاي مربايي (انجيز، آلبالو و ...)
 

شما مصمم و با اراده هستيد. افرادي که عاشق اين نوع شيريني هستند بسيار تمايل دارند بزرگسالاني مسوول و مسووليت پذير باشند. يک مدير استثنايي که به خانه نرسيده صورت حساب ها و نامه ها را رسيدگي مي کند. آماده شدن براي آينده و حوادث غير منتظره تمام تلاش و انرژي شما را مي گيرد و اما فراموش نکنيد در ازاي کار سختي که انجام مي دهيد سرمايه لازم را نيز براي زندگي آينده خود پس انداز کنيد. تلاش شما بايد نتيجه مثبتي داشته باشد و بهترين راه انعکاس آن در زندگي فرزندانتان است. مزه شيرين اين شيريني هميشه روياي شيرين يک زندگي راحت را براي شما تداعي مي کند.
منبع: رازموفقيت شماره 182



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.