مردها چگونه عاشق مي شوند ؟!

مي خواهي که مرد زندگي ات فقط و فقط به تو فکر کند ؟ همه چيز به تو بستگي دارد. مردها همه شبيه هم هستند، همان طور که زن ها مثل يکديگرند و اصولاً انسان ها با هم شباهت دارند ! رعايت يکسري مسائل مي تواند شما را در اين راستا کمک کند. در اين مقاله چند مورد کوچک آمده که با انجام آنها مرد زندگي تان شيفته شما مي شود، البته اگر اين موارد را هميشه رعايت کنيد و به يک محدوده زماني محصورش نکنيد. لازم است که اين کارها عادت روزمره تان شود، نه اين که مدتي « فيلم » بازي کنيد !
دوشنبه، 28 شهريور 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مردها چگونه عاشق مي شوند ؟!

مردها چگونه عاشق مي شوند ؟!
مردها چگونه عاشق مي شوند ؟!


 





 
مي خواهي که مرد زندگي ات فقط و فقط به تو فکر کند ؟ همه چيز به تو بستگي دارد. مردها همه شبيه هم هستند، همان طور که زن ها مثل يکديگرند و اصولاً انسان ها با هم شباهت دارند ! رعايت يکسري مسائل مي تواند شما را در اين راستا کمک کند. در اين مقاله چند مورد کوچک آمده که با انجام آنها مرد زندگي تان شيفته شما مي شود، البته اگر اين موارد را هميشه رعايت کنيد و به يک محدوده زماني محصورش نکنيد. لازم است که اين کارها عادت روزمره تان شود، نه اين که مدتي « فيلم » بازي کنيد !

اين يک سوال گيج کننده است :
 

آيا لحظه خاص يا اتفاق خاصي وجود دارد که با توجه به آنها مردها به طور ناگهاني عاشق شوند ؟ جواب اين سوال روشن نيست اما اصولي کلي براي آن وجود دارد. مردها نيازهايي ذاتي و غريزي دارند که بايستي قبل از اين که با شما ارتباط عميقي داشته باشند، آنها را با شما مطابقت دهند. وقتي مردي متوجه مي شود که شما براي همه نيازهايش ايده آل به نظر مي رسيد، در لحظه وارد عمل شده و براي پيشنهاد ازدواج به شما اقدام مي کند. مردها چهار خواسته اصلي و اوليه ارتباطي دارند که گاهي اوقات با کوچک ترين برخورد و رفتار شما اغنا مي شود. کارشناسان کوچه ما در اين مقاله، خواسته هاي مزبور را با مثال هايي، براي شما توضيح مي دهند. پس شما مي توانيد آنها را به کار ببنديد :

1- حس حمايت :
 

مردها در مواقع سختي نياز به يک پشتيبان دارند. پروفسور ديويد گيونس نويسنده کتاب « نشانه هاي عاشقي »معتقد است در صورتي که شما براي او نقش يک حامي و پشتيبان را داشته باشيد، احساس رضايت داشته و حس خوبي را به او منتقل مي کند. نه تنها نبايد در برابر او بي تفاوت باشيد و از هرگونه کمکي دريغ کنيد، بلکه حتي بايد براي کمک به او آغوش باز کنيد. بنابراين به او براي انرژي دوباره و متعهد بودن در کارهايش فرصت دهيد و پس از بهبود وضعيت روحي اش از او تشکر کنيد. اين کارهاي کوچک مي تواند ازاو يک قهرمان بسازد.

به او کاري براي انجام دادن بدهيد :
 

از او بخواهيد تا چيزي را تعمير کند. با اين کار احساس موفقيتش افزايش مي يابد.

نظر او را بخواهيد :
 

حتي اگر به انتخاب و سليقه خودتان مي خواهيد کاري را انجام دهيد، از او نظر سنجي کنيد و نظر او را هم بپرسيد.

گاهي اوقات لباس هاي او را بپوشيد :
 

اين نشان مي دهد که شما او را از بين چندين مرد انتخاب کرده ايد و قبولش داريد.

2- حس آزادي :
 

پروفسور دن نيوهارت مي گويد :«مردان اطمينان دارند که شخصيت شان بعد از ازدواج هيچ تغييري نمي کند. به او نشان دهيد که شما نمي خواهيد شخصيتش را تغيير دهيد. با اين کار به او ثابت مي شود شما او را همان طور که هست قبول داريد. اما هرگز شخصيتش را خرد نکنيد. با اين کار به او حس آزادي مي دهيد.»

براي شان محدوديت ايجاد نکنيد :
 

مردها از محدود شدن متنفرند. بنابراين براي شان محدوديت ايجاد نکنيد. با اين کار او احساس بهتري نسبت به شما دارد.

مردها را در احساساتتان شريک کنيد :

اگر عصباني بوديد، اجازه دهيد او هم احساس شما را بفهمد. او در اين مواقع به شما قوت قلب مي دهد.

براي خلوت و تنهايي او احترام قايل شويد :

فاصله فيزيکي از همسرتان، نماد استقلال براي يک مرد است. با اين کار به او نشان مي دهيد که براي او ارزش و احترام قايليد.

3- حس ارزش و احترام :
 

شايد در ظاهر از خود راضي به نظر برسند، اما اين طور نيست. مردها نياز دارند تا مورد احترام بقيه قرار بگيرند و قدرداني شوند. دکتر دوبرانسکي مي گويد : «اگر زماني که کنار شماست، به او احترام بگذاريد، او هم متقابلاً دوست دارد که بيشتر به شما نزديک شود.»

او را شاد کنيد :
 

فيلم هاي کمدي ببينيد. وقتي همسرتان ناراحت است، او را بيرون ببريد.

بازي هاي فکري انجام دهيد :
 

فعاليت هايي که به توان ذهني نياز دارند، انجام دهيد مثل جدول حل کردن و شطرنج. شايد کمي احمقانه به نظر برسد اما اشتباه نکنيد. توانايي حل مسائل و مشکلات به او ثابت مي کند که شما گاهي اوقات مي توانيد مانند او باشيد.

متفاوت و خاص باشيد :

وقتي شما را با ديگران مقايسه کند، به خاص بودن شما پي مي برد. او را به جمعي دعوت کنيد که در آن جمع شما از همه سر هستيد.

4- حس راحتي و آسايش
 

آلن هيرچ، پزشک متخصص درمان هاي بويايي و چشايي معتقد است که عاشق شدن حاصل وابستگي شديدي است که زماني اتفاق مي افتد که اکسي توسين در مغز فوران مي کند. هورمون هاي عشق زماني که افراد براي هم متناسب به نظر مي رسند، رها مي شوند. زماني که او با شما احساس راحتي و لذت مي کند، به قلمرو عشق نزديک شده است. پس موارد زير را امتحان کنيد :

اجازه دهيد شما را مرتب و آراسته ببيند :
 

آرايش کردن جلوي همسرتان حس صميميت و علاقه را بيشتر مي کند زيرا اين همان چيزي است که مردهاي ديگر از ديدن آن ناتوان هستند و فقط و فقط همسرتان شاهد آن است. پس براي او « اختصاصي و ويژه » آراسته باشيد.

با يکديگر غذا درست کنيد :
 

هرچه بيشتر با هم غذا درست کنيد، او بيشتر بابت پختن غذا از شما قدرداني مي کند. او را به محيط منزل علاقمند کنيد. صرف زمان زياد در محل کار يا شرکت در کلاس هاي مختلف و مواردي از اين قبيل، فرصت عاشقي را از مردها مي گيرد. آنها به جاي يک زندگي عاشقانه خانوادگي، به کارشان اولويت مي دهند و معتقدند که داشتن يک رابطه عشقي آنها را از کارشان دور مي کند و فرصت پيشرفت را از آنها مي گيرد.

هرگز با او نگنجيد :
 

مطمئن باشيد مردها از بحث و جدل کردن متنفرند، اما اين اشتباه است که هرگز نسبت به چيزي عکس العمل منفي نداشته باشيد.

حس ترس و اضطراب :
 

اغلب مردها نگرانند که اگر عاشق شوند، دوست ها و خيلي چيزهاي ديگر را از دست مي دهند. به عقيده خودشان وقتي مردي عاشق مي شود، ممکن است براي مدتي از بسياري موارد کناره گيري کند.
منبع:نشريه کوچه ما، شماره 16.




 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.