رموز کاميابي شما

مطالبي که مطالعه مي کنيد، رموز کاميابي را در مسيرهاي صعب العبور به شما نشان مي دهد و راه هاي ناهموار را براي شما هموار مي کند. البته اگر بخواهيد چون نيک مي دانيد که هرگاه بخواهيد مي توانيد فعل خواستن را صرف کنيد.
شنبه، 3 دی 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رموز کاميابي شما

رموز کاميابي شما
رموز کاميابي شما


 






 
مطالبي که مطالعه مي کنيد، رموز کاميابي را در مسيرهاي صعب العبور به شما نشان مي دهد و راه هاي ناهموار را براي شما هموار مي کند. البته اگر بخواهيد چون نيک مي دانيد که هرگاه بخواهيد مي توانيد فعل خواستن را صرف کنيد.
اول: ممکن است احساس کنيد که نياز است در رابطه با کاري که اخيراً انجام داده ايد، توضيحي بدهيد، اما قبل از اينکه احساس پشيماني و تأسف کنيد. انگيزه ي خود را از اين کار مشخص کنيد. اگر واقعاً از حد و حدود خود خارج شده ايد عذرخواهي لازم است. به ياد داشته باشيد شما مسؤول عکس العمل ديگران در مقابل رويکرد خودتان نيستيد.
دوم: حتي اگر شما اخيراً اوقات سخت و دشواري را تجربه کرده باشيد. اين روزها در رابطه با آنچه اتفاق افتاده احساس بهتري داريد. متأسفانه تغيير احساسات دروني شما ممکن است از افکار ديگران تاثير گرفته باشد. ابتدا از اين موضوع مطمئن شويد. در غير اين صورت اين تغييرات پايدار نخواهند بود. بهتر است که کنترل فشارها و استرس هاي خود را در دست بگيريد و به جاي اينکه وانمود کنيد همه چيز مرتب است، اين وضعيت را مديريت کنيد.
سوم: شما در رابطه با آن چيزي که امروز مي خواهيد، يک ذهن خالي از پيش داوري داريد که اين احساس به شما اين قدرت را مي دهد که همه چيز را بسيار مطبوع تر و راحت تر از هميشه ببينيد. آرزو داريد براي کساني که دوست شان داريد هر چيز مطبوع و خوشايندي را فراهم کنيد. از واقف شدن بر احساسات تان نترسيد؛ حتي اگر نتوانيد براي آنچه که احساس مي کنيد دليل و منطق بياوريد. با وجود اينکه منطقي بودن و زندگي در قلمرو عقل و منطق براي شما آسان تر است. اما خيلي بهتر است که آنها را از احساسات تان جدا کنيد، گوش دادن به نداي قلب تان مي تواند کار سختي باشد. ولي مطمئن باشيد ارزشش را دارد؛
چهارم: امروز شما ديد ديگري نسبت به زندگي پيدا کرده ايد و اين ديدگاه شما بسيار متفاوت تر از هميشه است. يک توجه عميق مي تواند شما را به اولين گام براي تغييراتي باورنکردني و خارق العاده رهنمون کند. اما شما احتمالاً هنوز نمي دانيد که چه مي خواهيد. اگر نتوانستيد چشم اندازي روشن براي خود ايجاد کنيد نگران نشويد. اکنون هر حرکتي که بکنيد، يک گام به جلو پيش خواهيد رفت؛ حتي اگر اصلاً حرکت نکنيد. مقصد شما به موقع براي شما آشکار خواهد شد.
پنجم: به زودي تلاش براي برقراري تعادل بين دنياي دروني و بيروني تان مي تواند تبديل به يک سناريويي عالي شود. مسير شغلي شما ممکن است به زودي تغيير کند، اما شما ترجيح مي دهيد تا به اهداف طولاني مدت و قديمي خود وفادار بمانيد. از جنگيدن و مقاومت در برابر تغييرات خسته شده ايد و قصد تسليم شدن داريد. تسليم نشدن در برابر امواج سهمگين گرفتاري ها، شما را قادر مي کند با موفقيت حرکت کنيد و چون کوهي استوار مشکلات را خرد کنيد، به جاي اينکه در دقايق آخر مجبور شويد براي حرکت کردن به خودتان فشار بياوريد.
ششم: ديگر از کار کردن بر روي مسايل هيجان آور و شگفت انگيز خسته شده ايد و آرزو مي کنيد اي کاش به زماني برگرديد که زندگي و کارتان يک محيط ثابت و پايدار داشت. بعد از اين هر آنچه لازم است انجام دهيد، اما خودتان را خسته نکنيد. ممکن است نتوانيد احساسات ديگري را کنترل کنيد؛ اما مي توانيد روش خود را در مواجهه با اتفاقات پيش بيني نشده تغيير دهيد. تمرين کنيد تا استوار باشيد؛ اين بهترين سياستي است که مي توانيد در زمان حال داشته باشيد.
هفتم: احساسات شما اکنون شدت يافته و هرچه بيشتر تلاش کنيد تا آنها را کنترل کنيد، کمتر مي توانيد موفق شويد. به جاي تلاش براي سرکوب تغييرات خلقي تان فقط سعي کنيد با اين جريان پيش برويد. از به زبان آوردن هر آنچه که در هر لحظه احساس مي کنيد، اجتناب کنيد. به ياد داشته باشيد امروز نيازي به واکنش نشان دادن در برابر هر موضوعي نداريد، همچنان که واکنش هاي شديد شما به زودي کمرنگ مي شوند. شما درباره ي آنچه که به درستي احساس مي کنيد آگاه تر مي شويد.
هشتم: با وجود اينکه ديگران امروز تلاش مي کنند تا با ايجاد محيطي بدون فشار و استرس ذهن تان را سر و سامان بخشند؛ اين اقدام نياز آنها را نشان مي دهد، نه نياز شما را! پيروي از برنامه و اهداف ديگران فقط و فقط موجب مي شود عجولانه و به دور از منطق تصميم بگيريد که اين به نفع تان نيست. زمان خود را از دست ندهيد و درباره ي انتخاب هاي ممکن فکر کنيد و به محالات نينديشيد. در اين صورت مسير آينده ي خود را به روشني و وضوح خواهيد ديد. قبل از اينکه قدم بعدي را برداريد، حتماً از تفکر و مشورت با صاحبنظران غافل نشويد.
نهم: در رابطه با اهداف و آينده ي خود ذهني خالي از هرگونه پيش داوري داريد، در واقع به نظر مي رسد منتظر گذشتن از يک دوره بلاتکليفي و سردرگمي هستيد، ديدگاه شما در رابطه با گذشته کاملاً متفاوت با آينده است و اين عاقلانه ترين تصميم در زمان حال به شمار مي آيد. اما دقت کنيد در رابطه با اتفاقات گذشته آسان گير نشويد. چرا که آنها بايد سرلوحه ي مسير آينده تان باشد. نظرات و تمايلات محکم و نيرومند شما بر اساس تفکر طرح ريزي مي شوند. نگاه به گذشته يک تمرين رهاسازي است. تا زماني که تلاش نکنيد و نخواهيد حقايق را دوباره بنويسيد. هيچ کاري از پيش نخواهيد برد.
دهم: قضاوت در مورد آشنايان و دوستان و تصميم گيري در رابطه با نحوه ي برخورد با آنها دشوار به نظر مي رسد. زيرا شما فقط يک روي سکه را مي بينيد و به آن توجه داريد، به سبک، سنگين کردن و تفکر در مورد اتفاقات اخير بپردازي. هنوز خيلي زود است تا بخواهيد به خودتان پاسخ نهايي بدهيد. موفقيت و پيروزي نصيب کساني مي شود که با مشورت و صبورانه پيش مي روند و هرگز عجله نمي کنند.
يازدهم: شما هنوز بر اثر ضربه ها و هيجانات وارد شده به ذهن تان گيج هستيد و باور برخي مسائل براي تان دشوار است. تا زماني که انرژي خود را براي جنگيدن در برابر جريانات غالب هدر ندهيد. مي توانيد به آينده اميدوار باشيد. به زودي امور زندگي را بدست خواهيد گرفت. زمان در گذر است و همه چيز به سرعت تغيير مي کند. پس بايد عاقل باشيد و بر اتفاقات ضروري تمرکز کنيد و تصميم گيري در مورد آينده را به بعد موکول کنيد. با محدود کردن توجه تان مي توانيد نيروي بيشتري را براي ابراز وجود به تماشا بگذاريد.
دوازدهم: با اينکه لحظات سرنوشت سازي در زندگي تان در حال وقوع است. ممکن است بخواهيد از کنار همه ي آنها به راحتي بگذريد. البته شما نياز خواهيد داشت که در رابطه با کارتان موضع مشخصي اتخاذ کنيد و زمان تاثير زيادي بر اين موضوع دارد. به اين معني که هر چه زودتر تصميم بگيريد، به نفع تان است. روزهاي کاملاً متفاوت خواهيد داشت، پس بهتر است تا آن زمان کمي استراحت کرده و نيروي خود را ذخيره کنيد.
منبع: نشريه 7 روز زندگي، شماره 98.



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما