نسل جديد LED سه بعدي

شرکت Samsung Electronics ، نسل بعدي تلويزيون هاي LED را در نمايشگاه CES امسال معرفي کرد که در آن ها براي اولين بار از پردازنده سه بعدي داخلي استفاده شده است. طراحي خلاقانه و پيشرفته در کنار مجموعه اي از امکانات و ويژگي هاي مختلف، اين سري را براي هر نوع دکوراسيوني مناسب مي سازد. مدل 9000 که پرچمدار اين سري است توانسته جايزه بهترين نوآوري نمايشگاه CES 2010 را از آن خود کند. در اين سري، سامسونگ بهترين هاي LED TV خود را
يکشنبه، 14 اسفند 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نسل جديد LED سه بعدي

 نسل جديد LED سه بعدي
نسل جديد LED سه بعدي


 






 
شرکت Samsung Electronics ، نسل بعدي تلويزيون هاي LED را در نمايشگاه CES امسال معرفي کرد که در آن ها براي اولين بار از پردازنده سه بعدي داخلي استفاده شده است. طراحي خلاقانه و پيشرفته در کنار مجموعه اي از امکانات و ويژگي هاي مختلف، اين سري را براي هر نوع دکوراسيوني مناسب مي سازد. مدل 9000 که پرچمدار اين سري است توانسته جايزه بهترين نوآوري نمايشگاه CES 2010 را از آن خود کند. در اين سري، سامسونگ بهترين هاي LED TV خود را که شامل مدل هاي اوليه HD تا مدل هاي پيشرفته FuIIHD مي شود در اندازه هاي مختلف ارائه کرده است. Yangheu Kim نايب رئيس بخش صوتي - تصويري شرکت سامسونگ با ذکر اين نکته که پيشرفت سامسونگ در زمينه تلويزيون هاي LED تصادفي نبوده گفت: "ما نيازهاي کاربران براي داشتن کيفيت تصوير عالي، باريک بودن هرچه بيشتر محصولات و سازگاري با محيط زيست و توان مصرفي مناسب را در نظر گرفته ايم. ما امسال تمام توان خود را به کار برده ايم و يک هدف را در ساخت تلويزيون هاي LED امسال دنبال کرديم و آن ايجاد تجربه اي هرچه نزديک تر به تصاوير واقعي در تلويزيون هاي اين سري است در اين سري جديد، سامسونگ نه تنها بار ديگر استانداردهاي اين صنعت را در زمينه کيفيت تصوير ارتقاء داده، بلکه در فناوري و نوآوري هاي به کار رفته نيز پيشگام بوده است."
در اين سري هشت محصول در نظر گرفته شده که اندازه آن ها بين 19 تا 65 اينچ است که يکي از گسترده ترين تنوع محصولي را تا به امروز شامل مي شود. تنوع محصولات از سري 9000 گرفته تا سري هاي 7000 و6500، طيف گسترده اي را پيش روي مشتريان قرار مي دهند تا مدل دلخواهشان را براساس نياز و سبک زندگي خود انتخاب کنند.

سيستم سه بعدي داخلي
 

مدل هاي پيشرفته تلويزيون LED امسال که شامل سري هاي 7000، 8000، 9000 مي شوند، همگي داراي پردازنده سه بعدي داخلي هستند که براي انواع استانداردهاي سه بعدي از جمله فرمت هاي FuIIHD و Blu Ray بهينه شده است. سامسونگ با ارائه پخش کننده Blu Ray سه بعدي (مدل BD- C6900 )، مجموعه کاملي براي ايجاد تصاوير سه بعدي در خانه فراهم کرده است. براي اضافه کردن بعد سوم به برنامه هاي دو بعدي تلويزيوني، سامسونگ فناوري اي را در پردازنده هاي سه بعدي خود در نظر گرفته که مي تواند به طور خودکار و بدون تأخير ، تصاوير دو بعدي را به سه بعدي تبديل نمايد.
تصور کنيد که مسابقه فوتبال مورد علاقه شما با افزوده شدن بعد سوم همچون زماني که در استاديوم حضور داريد به صورت کاملاً زنده برايتان پخش خواهد شد.

کيفيت تصوير بي نظير
 

در تلويزيون LED سامسونگ کيفيت بي نظير با استفاده از تلفيق دو فناوري امکان پذير شده که در آن علاوه بر بهره مند شدن از کيفيت عالي نور LED از فناوري کنترل نورپردازي تصوير در تلويزيون هاي LED استفاده شده است.ترکيب اين دو فناوري همراه با کيفيت بالاي منبع نور LED و سيستم انحصاري بهبود تصاوير و پردازنده ويدئويي مخصوص به کار رفته توسط سامسونگ، ايجاد تصاوير با کيفيت و رنگ هاي شفاف و نسبت کنتراست بالاتر را تضمين مي کند.

تمرکز بر طراحي
 

درسال 2010 سامسونگ طراحي خلاقانه خود را با نازکتر کردن قاب تلويزيون و استفاده از فريم هاي فلزي تراش خورده ادامه داده است تا بدين ترتيب محدوديت هاي قاب هاي مشکي تلويزيون هاي HD معمول را پشت سر بگذارد. در واقع، سامسونگ با ابتکار در طراحي اين سري از تلويزيون ها، آن ها را به جزوي از مبلمان خانه تبديل کرده است. ترکيب رنگي شگفت انگيز جديد Touch of Color در کنار لبه هاي فلزي به کار رفته دراين سري، جلوه زيبايي را از قرار گرفتن اين HDTV در کنار ديگر لوازم خانه ايجاد مي کند. وجود مجموعه وسيعي از مواد به کار رفته و طراحي هاي مختلف، تقريباً مي تواند هر نوع سليقه اي را پاسخگو بوده و با دکوراسيون هاي مختلف مطابقت داشته باشد.

تعريفي جديد از کنترل از راه دور
 

باز هم براي اولين بار در اين صنعت سامسونگ يک کنترل از راه دور مجهز به يک صفحه لمسي با کاربرد ساده را عرضه کرده است. اين صفحه لمسي و رنگي، آگاهي درباره قابليت ها و گزينه هاي مختلف را ساده تر مي سازد. فناوري Wi - Fi واشعه مادون قرمز داخلي، امکان کنترل تلويزيون و دستگاه هاي پخش صوتي و تصويري را با نمايش دکمه هاي مربوط به آن ها و يا يک صفحه کليد QWERTY روي اين صفحه لمسي ممکن ساخته است. همچنين مي توان برنامه هاي در حال پخش را روي اين صفحه نمايش تماشا کرد و بدين ترتيب مي توانيد بخش اول يک مسابقه بزرگ را در حالي که فيلم BluRay شما براي نمايش روي صفحه HDTV آماده مي شود بر روي صفحه کنترل از راه دور تماشا کنید (اين قابليت تنها در سري 9000 وجود دارد) . اين دستگاه بعنوان کنترل از راه دور اصلي در سري هاي 9000 وجود دارد و مدل مشابه آن را مي توان به صورت جداگانه براي تلويزيون هاي LED سري 7000 و 8000 تهيه کرد.
منبع: نشريه ي بازي رايانه، شماره ي 34.



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.