رموز کاميابي شما

مطالبي که مطالعه مي کنيد، رموز کاميابي را در مسيرهاي صعب العبور به شما نشان مي دهد و راه هاي ناهموار را براي شما هموار مي کند. البته اگر بخواهيد، چون نيک مي دانيد که هر گاه بخواهيد مي توانيد فعل خواستن را صرف کنيد.
دوشنبه، 29 خرداد 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رموز کاميابي شما

رموز کاميابي شما
رموز کاميابي شما


 






 
مطالبي که مطالعه مي کنيد، رموز کاميابي را در مسيرهاي صعب العبور به شما نشان مي دهد و راه هاي ناهموار را براي شما هموار مي کند. البته اگر بخواهيد، چون نيک مي دانيد که هر گاه بخواهيد مي توانيد فعل خواستن را صرف کنيد.

اول
 

شما با معصوميت، خيرخواهي و احساسات پاک تان توجه و اعتماد اطرافيان را به خود جلب کرده ايد. توجه، تشويق و قدرداني شما از خصوصيات مثبت و دلپذير ديگران باعث ايجاد همدلي و دلگرمي در روابط تان شده است.

دوم
 

با کمک نيروي اراده و هوشياري تان، مسير زندگي خود را به بهترين وجه تغيير داده ايد. همچون گذشته، تلاش را سرلوحه ي امور زندگي تان قرار دهيد و بدانيد که سرانجام کارتان به شادي ختم مي شود.

سوم
 

راز موقيت شما در صبور بودن تان نهفته است. شما با مشاهده ي خطاي ديگران کنترل خود را از دست نمي دهيد. و در همه حال کاملاً برخود تسلط داريد. رفتار پرمهر و محبت شما، سبب محبوبيت تان در ميان جمع شده است.

چهارم
 

قلب پاک و نيت خوبي داريد، روحيه و پشتکار شما در انجام کارها قابل تحسين است و به خاطر همين صفات، نظر مردم و لطف خدا همراه شماست. منتظر شنيدن خبر خوبي باشيد. اين خبر روند زندگي تان را به کلي عوض خواهد کرد.

پنجم
 

تبريک مي گوييم. شما تا حد زيادي بر احساسات منفي خود غلبه کرده ايد و در وضعيت روحي بهتري به سر مي بريد. شما اغلب به نصيحت هاي اطرافيان توجه مي کنيد و اين موضوع عامل موفقيت شماست. در اين هفته در انجام کارها به دنبال هيچ محرکي از دنياي بيرون از خود نباشيد. محرک و انگيزه ي اصلي درون خودتان است.

ششم
 

شما از مهارت فوق العاده يي در رسيدگي به کارهاي بيرون و داخل منزل برخورداريد و با وجود گرفتاري هاي اخير موفق شده ايد به خوبي از پس مشکلات برآييد. با داشتن اين روحيه ي مقاوم، مشکلات تان روز به روز کوچک و کوچک تر خواهد شد تا جايي که ديگر اثري از آن ها باقي نخواهد ماند.

هفتم
 

کارها و فعاليت هاي جديد خود را با جرأت و جسارت لازم آغاز کنيد. بدانيد که تمامي بزرگاني که امروزه از آن ها ياد مي شود، کار خود را با شجاعت و اعتماد به نفس دنبال کرده و پيش بيني مشکلات احتمالي مانع از فعاليت شان نشده است. بهتر است که رازهاي تان را در قلب تان نگاه داريد. تا با خيال راحت و بدون هيچ گونه نگراني به امور خود رسيدگي کنيد.

هشتم
 

قطعاً مي دانيد که براي ادامه ي زندگي و کسب موفقيت داشتن انگيزه شرط اصلي است. اميدواري شما به حوادث آينده باعث شده انگيزه و توان بيشتري در خود احساس کنيد. اين هفته منتظر يک فرصت کاري خوب باشيد. اگر سفري براي تان پيش آمد. حتماً به آن سفر برويد تغيير براي تان مفيد است.

نهم
 

روحيه ي شما در پيگيري کارهاي تان ستودني است. شما هيچ گاه از سختي هاي زودگذر زندگي هراس به دل راه نمي دهيد و با قاطعيت به پيش مي رويد. در حقيقت همين اراده ي خلل ناپذير، باعث موفقيت هاي پي در پي شما شده است.

دهم
 

خوش بين تر بودن يک انتخاب است. با مثبت انديشي زندگي به مراتب زيباتر خواهد بود. در مورد نتيجه و تأثيرات صحبت هايي که با ديگران داشته ايد، نگران نباشيد با تمام وجود يقين داشته باشيد که شرايط به نفع شما رقم خواهد خورد.

يازدهم
 

اميدوار باشيد که روزهاي زيبايي در پيش داريد؛ تنها کافي است که توجه خود را به مسايل جزيي پيرامون تان معطوف نکنيد. تفکر شما بايد بر موضوعاتي متمرکز باشد که مايليد اتفاق بيفتد. لازم است بدانيد که هر چه را مرکز توجه قرار دهيد، بسط و توسعه مي يابد.

دوازدهم
 

درود برشما که از هر مجالي براي قدرداني از آنچه در اختيار داريد، استفاده مي کنيد. سپاسگزاري ، افکارتان را بر وفور و فراواني متمرکز مي کند. به همين دليل نعمت هاي بي شماري به شما عرضه مي شود. از تشکر و قدرداني غافل نشويد که کليد موفقيت هاي شماست.
منبع: نشريه 7 روز زندگي شماره 104



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.