نامه ای به محمدعلی جناح

نخست وزیر محترم پاکستان، استاد محمدعلی پس از سلام و آرزوی سلامتی، توفیق، پیروزی و بزرگی شما، عرض می کنم که دولت پاکستان، دولتی اسلامی است که با نام اسلام بنا شده است.
يکشنبه، 26 شهريور 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نامه ای به محمدعلی جناح
نامه ای به محمدعلی جناح

نویسنده: محمدرضا سماک امانی



 
کاشف الغطاء در نامه ای به محمدعلی جناح، نخست وزیر پاکستان، از او می خواهد با آمریکا پیمان نظامی نبندد. متن نامه ی وی چنین است:
بسم الله الرحمن الرحیم
نخست وزیر محترم پاکستان، استاد محمدعلی پس از سلام و آرزوی سلامتی، توفیق، پیروزی و بزرگی شما، عرض می کنم که دولت پاکستان، دولتی اسلامی است که با نام اسلام بنا شده است. چنین دولتی شایسته تر از دیگر دولت ها برای رعایت قوانین اسلام است. خداوند در قرآن می فرماید: «گروهی که به خدا و روز قیامت ایمان دارند، هیچ گاه با دشمنان خدا و پیامبرش، گرچه پدران و فرزندان و برادران و خویشانشان باشند، دوست نمی شوند.» بدون تردید، استعمارگران دشمن خدا و پیامبرش هستند. آنان فلطسین را اشغال و به صهیونیست ها کمک کردند. آنان کمک های تسلیحاتی و مالی به اسرائیل می کنند. شایسته ی دولت های اسلامی مانند دولت شما نیست که با دولت آمریکا هم پیمان شوید و با آنان پیمان نظامی ببندید؛ زیرا این پیمان ریشه ی استعماری دارد و سبب ویرانی و نابودی شما می شود. ما از این که با مسلمانان مخالفت کنید، به خدا پناه می بریم. خدا شما را حفظ کند و با دعای مسلمانان، یاریتان دهد. (1)

پی نوشت ها :

1. کاشف الغطاء، سوره ی خشم، ص 157 و 158.

منبع: کتاب طلایه داران تقریب (3) کاشف الغطاء اذان بیداری

 

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.