یهود بین الملل (13) The International Jew

در آلمان برای یهودی فقیر این امکان وجود داشت که خودش را از طریق دیوار ژرمانتیسم (آلمانی گرایی) که بالای سرش بود، آن هم فقط با تخریب آن دیوار، به پیش ببرد. در روسیه نیز چنین چیزی صحت داشت. نظام اجتماعی همانند پوششی
دوشنبه، 1 ارديبهشت 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
یهود بین الملل (13) The International Jew

     یهود بین الملل (13): The International Jew<br />
 

 


 

نویسنده: هنری فورد
مترجم: محمود کریمی شرودانی

منبع: راسخون



 


در آلمان برای یهودی فقیر این امکان وجود داشت که خودش را از طریق دیوار ژرمانتیسم (آلمانی گرایی) که بالای سرش بود، آن هم فقط با تخریب آن دیوار، به پیش ببرد. در روسیه نیز چنین چیزی صحت داشت. نظام اجتماعی همانند پوششی اطراف یهود را گرفته بود. و او را در جایی نگه می داشت که کمتر ضرر می رساند همان طور که ملت ها بر اساس تجربه چنین چیزی را می دانستند. همان طور که طبیعت عناصر مضر خارجی داخل گوشت را درون یک کیست قرار می دهد و در اطراف آن دیواری می کشد، ملت ها هم فهمیده اند که این کار در مورد یهود هم چیز خوبی است. اما در زمان کنونی یهود وسیله ای برای ویران کردن دیوارها و انداختن کل خانه ملت در سراسیمگی و آشفتگی یافته است و در تاریکی و اغتشاشی که در ادامه آن آشفتگی می آید، جایگاهی را که مدت ها به آن چشم طمع دوخته است را تصاحب می کند. هنگامی که روسیه از هم گسست چه کسی اول از راه رسید؟ کرنسکی (Krensky) کسی که یک یهودی بود. اما برنامه های او به اندازه کافی بنیادی نبود و پس از آن تروتسکی (Trotsky) آمد، یک یهودی دیگر. (تروتسکی رهبری سیاسی در روسیه بود که متولد او کراین بود و نقشی اساسی در انقلاب 1917 روسیه داشت. او همچنین نویسنده ای در زمینه ی کمونیسم بود و معتقد به انقلاب کارگران در سراسر جهان بود. او پس از آن که دشمنش یعنی استالین پس از مرگ لنین در 1924 کنترل روسیه را به دست گرفت، قدرت را از دست داد و بعدها مجبور به ترک کشور شد. او سرانجام در سال 1940 در مکزیک طبق دستور استالین کشته شد.)
تروتسکی سیستم را قوی تر از آن یافت که بتواند به آمریکا نفوذ کند. او از طریق نقطه ی ضعف در روسیه نفوذ کرد و قصد داشت آن ضعف را به سرتاسر جهان بسط دهد. امروزه هر کمیسر (عضو رسمی کمونیست) در روسیه یک یهودی است. (این کتاب در زمان روی کار بودن شوروی در روسیه تألیف شده است). روزنامه نگاران عادت دارند طوری از روسیه صحبت کنند که گویی در بی نظمی و هرج و مرج به سر می برد. شاید روسیه این گونه باشد که دولت یهودی روسیه این گونه نیست. از میان توده ای از آدم های دون پایه، به صورت گروه تمام عیاری بالا آمدند، گویی جایگاه هر نفر قبلاً برای او آماده شده بود.
این راهی است که در آلمان هم مورد استفاده بود. سقف پرواز آلمانی باید در هم می شکست، چنان که گویی، قبل از آن که یهودی فقیر بتواند جاه طلبی خود را درک کند. هنگامی که این درهم شکستگی رخ داد، آنها به همه جا هجوم آورده و در جایگاه های کنترل کننده ی ملت نشستند.
این شاید بتواند توضیح دهد که چرا یهودیان سراسر دنیا پشتیبانی کننده ی انرژی حرکت های نفاق افکنانه هستند. این گونه فهمیده شد که یهودیان جوان ایالات متحده مبلغان ایده آلی هستند که عملاً ایالات متحده را از میان می برد. تهاجم هدف گیری شده است، البته بر روی سیستم سرمایه داری، (Capitalism) که به معنی دولت حال حاضر دنیا که در دست غیر یهودیان است می باشد. کاپیتالیست (سرمایه دار گرایان) واقعی دنیا یهودیان هستند، کسانی که به خاطر سرمایه، کاپیتالیست (سرمایه دار گرا) هستند. سخت می توان باور کرد که یهودیان آرزو دارند سرمایه و سرمایه دار را نابود کنند، آنها آرزو دارند کنترل انحصاری سرمایه را در دست گیرند و آرزوی آنها مدت های طولانی است که در حال تکمیل است.
منبع تحقیق:
یهود بین الملل نوشته هنری فورد
The International Jew By Henry Ford



 



مقالات مرتبط
نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.