ناشناس

مشاره طب سنتی: طب سنتی چه راهکاری برای ترک خودارضایی دارد؟

ناشناس ( تحصیلات : سیکل ، 16 ساله )

سلام من هرکاری میکنم که خودارضایی را ترک کنم نمیتونم وتا دوروز دیگه امتحان دارم وهرکاری میکنم که درسهایم را حفظ کنم نمیتونم وزود عصبانی میشوم واز درس خسته میشم


مشاور: خانم کیخا

سلام خدمت شما، ممنون از اینکه سایت راسخون را انتخاب کردید.
چنین عملی که انسان مرتکب میشود ،اولین تاثیری که در بدن انسان ایجاد میکند غلبه سردی است و باید چنین گفت که در ابتدا گرمای بیش از حد موجب سوختن اخلاط مفید بدن میشود و در ادامه ضعف سیستم عصبی و ضعف بدن را به دنبال دارد ،برای ترک خودارضایی ،ابتدا باید به عواقب و ضررهای جسمی آن پی ببرید تا بتوانید از انجام آن جلوگیری کنید. و از ادویه های تند و فست فود و شیرینجات و چربی ها و ترشیجات پرهیز کنید چرا که در واقع استفاده از این موارد صفرا را بالا برده و بر اثر حرارت بالا ، به مرور زمان اخلاط سوخته باقی میمانند و غلبه سردی ایجاد میشود و شخص احساس کسالت و عدم تمرکز و بی میلی به امور زندگی و احساس فراموشی میکند. از جمله ضررهای خودارضایی، ضعف دید و زردی چشم و کمر درد و ضعف عضلات و حافظه و ضعف اراده و ضعف اعضای رئیسه بدن "قلب و مغز و کبد و ضعف در کلیه بیشترین عوارض این عمل میباشد و همچنین به مرور زمان کبد چرب و نا رسایی کلیه ایجاد میشود و مستقیما بر ذهن و روح انسان تاثیر منفی ایجاد میکند. اولین گام درمانی تقویت قلب و مغز میباشد ،تنفس عمیق در هنگام غلبه این عارضه کمک بزرگی به شما میکند. تمام سر و پیشانی و کف پا و انگشتان پا را با روغن اسطوخدوس ماساژ دهید. روزانه شیر و عسل و پودر مالت میل کنید و روز دو بار از دم نوش اسطوخدوس استفاده کنید.
از غذاهایی با مزاج سرد به دلیل غلبه سردی که عارض شده و همچنین غذاهایی با طبع گرم و خشک به این دلیل که باعث تحریکتان میشود ،پرهیز کنید و تا مدتی تنها مجاز به مصرف گرم و ترها می باشید. بنابراین قبل از غذا21عدد مویز میل کنید. پیاده روی در سطح ناهموار باعث دفع سموم میشود و حتما در کنار درمان های تغذیه ای و طبی ،به مشاوران مجرب جهت روان درمانی مراجعه کنید.
التماس دعا

نسخه چاپی