ناشناس

نحوه ایجاد ایموجی در سیو کردن مخاطبین چگونه است؟

ناشناس ( تحصیلات : دبیرستان ، 15 ساله )

چگونه ایموجی را در سیو مخاطبین دستگاه اندروید ایجاد کنیم؟


مشاور: مشاور راسخون

سلام همراه گرامی
در قدم اول و پیش از انجام هر اقدامی توصیه می‌کنیم که قابلیت دستگاه اندرویدی خود به منظور شناسایی اموجی‌ها را بررسی کنید. ممکن است برخی از دستگاه‌های اندرویدی که عموما قدیمی هستند قابلیت شناسایی صورتک‌ها یا شکلک‌های اموجی را نداشته باشند. بنابراین فعال سازی و استفاده از اموجی در این دستگاه‌های غیر ممکن خواهد بود.

آموزش اضافه کردن و استفاده از اموجی در آی او اس و اندروید

برای بررسی این موضوع و توانایی دستگاه شما در شناسایی اموجی یک راه حل بسیار ساده را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ابتدا دستگاه اندرویدی خود را به اینترنت متصل کرده و مرورگر آن را اجرا کنید. حال به صفحه گوگل مراجعه نموده و عبارت “Emoji” را جستجو کنید. در این شرایط صفحه‌ای حاوی نتایج جستجوی مورد نظرتان نمایان می‌شود. اگر دستگاه اندرویدی شما قابلیت شناسایی اموجی را داشته باشد، مانند تصویر فوق شکلک‌ها یا صورتک‌های اموجی را در لیست و نتایج ارائه شده مشاهده خواهید کرد. اگر دستگاهتان از اموجی پشتیبانی نکند قادر به مشاهده این شکلک‌ها نخواهید بود.

قدم بعدی این است که یک کیبورد با اموجی‌های متنوع نصب کنید و سپس آن کیبورد مجازی را به عنوان کیبورد پیش فرض دستگاهتان تعیین کنید. بدین صورت قادر به استفاده از اموجی در حین تایپ با دستگاه اندرویدی خود خواهید بود. کیبوردهای مجازی مانند برنامه اسمارت کیبورد بدین منظور مناسب هستند

نسخه چاپی