ناشناس

آیا واقعا ترنس هستم؟

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 19 ساله )

سلام. من از بچگی یعنی از موقعی که یادم میاد همیشه با پسرها بازی میکردم و با اونها دوست بودم بازی ها و کارهایی که پسرها انجام میدادن به شدت دوست داشتم و هیچ وقت سمت دخترها نمیرفتم. بزرگتر که شدم این حسم بیشتر شد خصوصا وقتی که مجبورم میکردن حجاب داشته باشم و مانتو بپوشم. خیلی بدم میومد و دلم میخواست موهام رو پسرونه بزنم و لباس پسرونه بزنم وقتی به سن بلوغ رسیدم از اینکه میدیدم سینه هام رشد میکنن متنفر بودم و هستم و همیشه دلم میخواست در جمع پسرها باشم رفتم دبیرستان و ورزش حرفه ای شروع کردم و باعث شد تمام تمرکزم بره سمت ورزش و تا حدودی فراموش کردم ولی هیچوقت از بدنم و پوششم راضی نیستم و دلم نمیخواد مانتو و شال بپوشم از آرایش و وسایل دخترونه متنفررررم ولی الان یه مدت دوباره حسم برگشته و خیلی شدیدتر از قبل. نمیدونم چیکار کنم؟ آیا واقعا ترنس هستم یا نه؟ ممنون میشم کمکم کنید.


مشاور: خانم قربانی

سلام و عرض ادب خدمت شما همراه گرامی سایت راسخون
از احساس ها و رفتارهایی که گرایش شما را به همسان شدن با جنس مخالف نشان میدهد، اشاره کردید. به ترنس بودن خود شک دارید و به دنبال پاسخ ان هستید.
دوست عزیز، تشخیص ترنس بودن با انجام مصاحبه بالینی، بررسی رفتارهای کودکی، گرایش ها و نوع فرزندپروری ، بررسی علل گرایش به همسانی با جنس مخالف، بررسی هورمونی، انجام تست و .. در مراجعه حضوری ممکن است و به راحتی از طریق یک گزارش نمیتوان برچسب ترنس بودن را به افراد زد. شاید فرد دچار اختلال یا مشکل هویت جنسی باشد و یا تحت تاثیر تربیت و علاقه والدین و ... به این حالات گرایش دارد. پس توصیه میکنم با توجه به توضیحاتی که داشتید و شدت گرایش شما از کودکی تا به حال، حتما به صورت حضوری به مشاور مراجعه کرده و تشخیص را به عهده انها بگذارید.
شاد و سلامت باشید.

نسخه چاپی