ناشناس

آیا صحبت های خواستگارم در مورد مسائل جنسی منطقی هست؟

ناشناس ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 31 ساله )

با سلام. ۶ ساله پسر عمه م خواستگارمه و هر سال خانواده ایشون اقدام به خواستگاری میکنن. ولی سر چیزهای خیلی کوچیک من ایشون رو رد میکنم از نظر شرایط مالی و تحصیلات ایشون کاملا عالی هستن ولی از نظر چهره در سطح معمولی هستن، ناگفته نماند ایشون آخرین باری که از من خواستگاری کردن مسائل جنسی مطرح کردن و گفتن که باید همسرشون هم مثل خودش گرم باشه و من کاملا از صحبت های ایشون ناراحت شدم و از ادامه آشنایی با ایشون امتناع کردم و شرطی برای ایشون گذاشتم که قبل از اردواج بینی خود را عمل کنند و ایشون هم از من ناراحت شدن و دوباره همه چی بهم خورد. لطفا راهنمایی بفرمایید که آیا صحبت های ایشان در مورد مسائل جنسی منطقی بوده؟؟ و اینکه چهره ایشان برای من مهم هست چطور ؟؟؟


مشاور: خانم قربانی

سلام و درود بر شما همراه گرامی سایت راسخون.
خواستگارتان را از هر جهت عالی میدانید و تنها چهره اش برایتان معمولی می باشد. معمولی بودن چهره و سوال از طبع جنسی، دلیل بهم‌ خوردن ششمین خواستگاری ایشان بوده است.
دوست عزیز، مطرح کردن مسائل جنسی در جلسه اول معقول و اصولی نیست اما مسئله این است که او حداقل ۶ بار به خواستگاری شما امده و این جلسه اول برای شما نیست و حدود ۶ سال است که حداقل به چشم خواستگار به شما نگاه میکند. نکته بعدی این است که این طولانی شدن سیر خواستگاری نشان از این است که هم شما فرد گمالگرایی هستید و هم‌ اینکه هنوز زندگی و خودتان را نمی شناسید. اگر خود را میشناختید در بار اول تمام ایرادات و موارد و خواسته خود را مطرح می کردید و اگر زندگی را می شناختید هیچگاه بر سر این موارد وارد بحث نمی شدید. توصیه میکنم اندکی در باب فلسفه زندگی و ازدواج، و خود شناسی و راه های انتخاب همسر مطالعه کنید. ملاک‌های زندگی و همسر اینده تان را بیابید و خواسته ‌های خود را به طور مشخص کنید و حتی انها را لیست کنید. و سپس خواستگارتان را بر اساس ان بررسی نموده و بیش از حد دیگران را و خودتان را معطل نکنید. در ضمن سعی کنید به امدن خواستگارتان در سالهای اینده امیدوار نباشید و گذشت عمر را جدی بگیرید.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.

نسخه چاپی