ناشناس

از طراحی خیلی خوشم میاد. ولی هیچ اطلاعاتی ندارم و اصلا نمیدونم الان باید چه رشته ای بخونم"

ناشناس ( تحصیلات : سیکل ، 20 ساله )

سلام. من سال اول دبیرستان خوندم. و بعد ازدواج کردم و ترک تحصیل. حالا میخوام برم و ادامه بدم درسم رو. دوست دارم طراح ساختمان و طراح داخلی بشم. از طراحی خیلی خوشم میاد. ولی هیچ اطلاعاتی ندارم و اصلا نمیدونم الان باید چه رشته ای بخونم؟ و یه چیز دیگه من زیادم وقت ندارم. ایا نمیشه یه رشته اسون بخونم بعد توی دانشگاه برم طراحی ساختمان یا داخلی؟ ایا معماری ربطی به این دو تا رشته داره یا نه؟ لطفا راهنماییم کنید. و ایا به نظر شما میتونم درس بخونم با دو تا بچه و به هدفم برسم؟ و من که ترک تحصیل کردم الان باید چ هجوری اقدام کنم؟ و کجا برم؟ ایا غیر حضوری خیلی سخته؟ من هیچ اطلاعاتی ندارم لطفا راهنماییم کنید ممنون. و ایا الان این طراحی و اینها درامد ده؟د.


مشاور: خانم قربانی

با سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی سایت راسخون.
علیرغم تاهل و وجود دو فرزند و مسئولیت مدیریت منزل ، قصد ادامه تحصیل دارید و میخواهید در مورد رشته مورد علاقه خود کسب اطلاع نمایید.
دوست عزیز، موفقیت شما در امر تحصیل و یا هر چیز دیگر بستگی به علاقه؛ تلاش و پشتکار شما دارد. حتما موانع و سختی هایی در مسیر خواهید داشت اما اگر اراده شما قوی باشد، قاعدتا بر ان فائق میشوید و پیروزی از ان شماست. رشته طراحی داخلی از رشته های شاخه های کار و دانش می باشد و شما میتوانید با مراجعه به اموزش و پرورش شهر و ناحیه مربوطه خود، ادرس مراکز کار و دانش بزرگسالان را دریافت کرده و برای ثبت نام به نزدیک ترین مرکز مراجعه نمایید. پس از اتمام تحصیل در مقطع دیپلم، و در صورت علاقه و نیاز به تخصص بیشتر نیز میتوانید وارد دانشگاه شوید‌. در واقع ورود به دانشگاه در رشته های کار و دانش الزامی نیست و فرد از طریق تحصیل در مقطع دیپلم‌ کار و دانش به راحتی میتواند وارد بازار کار شود. علاوه بر این، اموزشگاه های ازاد نیز دوره های تخصصی طراحی داخل ساختمان را برگزار میکنند. این رشته علاوه بر استعداد، نیاز به خلاقیت بالا، مهارت در سازماندهی، مهارت مدیریت پروژه و‌.‌.. دارد. این حرفه، در امد خوبی دارد و البته کیفیت کار، مهارت و تخصص شماست که ان را تعیین می نماید.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.

نسخه چاپی