ناشناس

تازه ازدواج کردم. مشکل من این است که از انگشتان همسرم بدم می اید" چه کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 28 ساله )

تازه ازدواج کردم. مشکل من این است که از انگشتان همسرم بدم می اید خیلی زشت است. از دیگر خصوصیات او راضی هستم ولی از زشتی انگشتاش رنج می برم. لطفا راهنماییم کنید.


مشاور: خانم قربانی

با سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی سایت راسخون.
زیبایی از اموری است که بسیار مورد توجه مردان است. این زیبایی در بخش ها و ابعاد مختلف، میتواند نمایانگر باشد و اینکه شما اشاره داشتید که نا زیبا بودن انگشتان همسرتان شما ر ازار میدهد، قابل قبول است.
مرد جوان اشاره کردید که در مابقی امور از همسرتان رضایت دارید و این یعنی حتی زیبایی چهره او نیز برایتان مطلوب است. خوب است در این میان به دو نکته توجه داشته باشید. در جهان هستی، تنها گل بی خار و موجود بی عیب، خداوند است و اینکه قرار و ممکن نیست که فرد در ازدواج به موردی برسد که از همه جوانب مورد تایید او باشد و در صورت رضایت 70-80 درصدی و حتی کمتر از ان نیز میتوان به راحتی لذت خوشبختی را چشید. اکنون نیز برای حل این مسئله باید به برای حذف یا کمرنگ کردن حساسیت خود بکوشید. ابتدا بپذیرید که همسرتان همانند دیگر افراد و حتی خود شما، نقصی دارد (طاووس هم به عنوان مظهر زیبایی پای بسیار زشتی دارد) و این یک امر کاملا طبیعی است. پس از تلاش کنید نگاه مثبت بین خود را تقویت کرده و فقط بر داشته ها و زیبایی های او تمرکز نمایید. زمانی که نگاه تان به انگشتان او می افتد، یاداوری یک زیبایی را جایگزین ان کرده و حواس خود را به سوی آن پرت نمایید یا نکات پاراگراف بالا را با خود تکرار نمایید. و سپس بخاطر داشته هایتان و رضایتی که از همسرتان دارید خدا را شکر نمایید. این شکر گزاری و تمرین سبب می شود به مرور، مشکل انگشتان همسرتان برایتان جلوه گری نکند و برایتان عادی نباشد.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.

نسخه چاپی