ناشناس

چگونه شوهرم را به خودم نزدیک کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 21 ساله )

سلام خسته نباشید. من یه ساله نامزدم. توی این مدت یه سال یه بار ندیدم نامزدم به خواسته خودش بیاد به خونه ما به من سر بزنه. همیشه من اصرار کردم که بیا پیشم. من بهش خیلی محبت میکنم بهش خیلی نزدیکم خیلی هم هم رو دوست داریم و مطمئنم که اون هم من رو دوست داره. ولی این رفتارهاش ادیتم میکنه. تا حالا یه بار هم چه توی تنهایی خودمون چه جمع اسم من رو خالی صدا نکرده همیشه پسوند یا پیشوندی بهش اضافه کرده. اشنایی ما هم برمیگرده به دوسال قبل که اشنا شدیم و قرار ازدواج گزاشتیم یعنی انتخاب هم دیگه بودیم. نمیدونم چه رفتاری داشته باشم تا توجهش رو به خودم جلب کنم. احساس میکنم از چیزی فرار میکنه. وقتهایی هم که کنارمه ابراز عشق و علاقه میکنه. اما به زور من میاد به دیدنم. توی این یه سال ندیدم خودش یهبار ب یاد یا اسم من رو صدا بزنه. دیگه کلافه شدم. بنظرتون چطور میتونم حل کنم؟


مشاور: خانم قربانی

با سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی سایت راسخون. من هم خداقوت میگویم.
دوست دارید نامزدتان همیشه مشتاقانه به سوی شما بیاید و بی تابی خود را از دوری تان نشان دهد. با لحن عاشقانه صدایتان کند و طنین صدای پرمهرش بر صفحه دل تان بنشیند‌‌.
دوست جوان، خواسته های شما مطابق سلیقه و لطافت زنانه تان است و چه خوب است بدانید خواسته ها و نیازهای مردان تفاوت بسیاری با شما دارد. لذا پیشنهاد میکنم انتظارات خود را به صورت مستقیم، شفاف و مختصر همراه با مثال برای همسرتان بازگو کنید و صبور باشید تا او تفاوت رفتتری خود را با شما بیاموزد و به مرور نیازهای شما را براورده سازد. از طرفی توجه‌ کنید که شاید خواسته شما بیش از حد متعادل باشد. مثلا شما دوست دارید او را دو بار در روز ببینید ولی از نظر همسرتان‌که یک‌ مرد است، هفته ای دو بار، دیدار کافی باشد. به هر حال در زندگی زن و شوهر نباید به دنبال تامین خواسته های فردی و یک طرفه باشند بلکه بهتر است با بیان تقاضاهای هر دو طرف و بررسی شرایط، حد وسط را بیابند و طوری رفتار کنند که هر دو طرف رضایت خاطر داشته باشند. بیاد داشته باشید که برای رسیدن به خوشبختی و رضایت خاطر مذکور، شناخت دنیای زن و مرد به طور کلی و شناخت اختصاصی همسرتان الزامی ست و بهترین زمان برای اموزش ان قبل از ازدواج و نهایتا در زمان نامزدی می باشد. پس با شرکت در کلاسهای مهارت زندگی و ارتباط موثر زوجین و مطالعه کتابهای مرتبط، توانمندی روانی خود را ارتقا دهید.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.

نسخه چاپی