ناشناس

چرا نمی شه عاشق همجنس شد؟

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 27 ساله )

سلام خسته نباشید. ممنون از سایت خوب و تلاش های بی دریغتون. میخوام بدونم چرا عشق به همجنس گناهه؟ چرا نباید توی انتخاب کردن آزاد باشیم؟ چرا آزادی جوامع غربی رو نداریم؟ من مدتهاست متاسفانه فیلم های همجنسگرایانه زیاد میبینم هر بار هم که تلاش میکنم به ترک کردنش دوباره میرم سراغش.. . به دلایلی که مربوط به گذشته میشه از مردها خوشم نمیاد. هر چند میدونم همه شون بد نیستن. تا مدتها فکر میکردم ترنسم ولی فهمیدم نیستم. البته آزمونmmpiدادم درصد زنانگی و مردانگیم برابر بود. همیشه آرزو میکنم ای کاش مرد بودم و میتونستم زن و بچه داشته باشم! احتمالا دیوانه م. دارویی هست من رو خوب کنه؟!


مشاور: مشاور راسخون

سلام همراه گرامی 

حرفهایی که در عمق وجودتان پنهان شده و دوست دارید بدون هیچ ترسی افشا کنید را بیان کردید. دوست دارید احساسهای تان درک شود و هیچ کس شما را محدود نکند. از وضعیت موجود ازرده خاطر هستید و به دنبال تغییر همه امور مزاحم. نمیدانم ریشه ایجاد این حس در وجود شما چیست و حتی فلسفه ناممکن بودن عشق به هم جنس را نمیدانم. فقط میدانم خداوند به دلیل کامل شدن انسان، شرایط و قوانین را به گونه ای تنظیم کرده که انسان به سمت جنس مخالف برود. حال که شما از ترنس نبودن خود مطمئن هستید طبیعتا باید دنبال دلیل دیگری برای این حالات خود باشید.ن میدانم برای ان نیاز به دارو دارید یا نه، اما مطمئن هستم در صورت همکاری شما و حاذق بودن درمانگرتان، بسیاری از مشکلاتتان حل خواهد شد.

پیشنهاد میکنم با همان روانشناسی که تست را پیش او انجام داده اید، در ارتباط باشید و از او بخواهید کار درمانی شما را فورا شروع کند. خودتان نیز اگر به دنبال رهایی از مشکلات موجود هستید، یکبار برای همیشه تصمیم بگیرید از تماشای فیلم های پورن و.. . پرهیز نمایید و بر روابط عادی انسانی تمرکز کنید. اگر توانستید به این تصمیم قاطع برسید، راه حل ان هم پیدا خواهد شد چرا که شما فردی باهوش و توانمند هستید وگرنه هیچگاه ارزوی مرد بودن و مسئولیت پذیری نمیداشتید. 
عالی باشید.

نسخه چاپی