ناشناس

متوجه خیانت همسرم شدم، چه کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 22 ساله )

سلام وقتتون بخیر. من ۲۲و همسرم۲۳سال سن داریم و سه سال با هم دوست بودیم و حالا شش ماهه که عقد کردیم. توی دوران دوستی هم متوجه چشم چرونی های ایشون میشدم ولی ایشون میگفتن که فقط کنجکاویه. اما از وقتی که عقد کردیم تازگی متوجه خیانت جنسی ایشون شدم (با یه زن هرزه) وقتی که مطرح کردم اصلا زیر بار نرفت و گفت دوستش از گوشیش استفاده کرده. در ضمن این رو هم بگم که به شدت شکاک و بدگمانه و از این موضوعم خیلی اذیتم ولی واقعا بهش وابسته م و دوستش دارم و نکته آخر اینکه رابطه جدی با هم نداشتیم و هنوز من دخترم و چیکار باید کنم؟


مشاور: احسان فدایی

با عرض سلام
پرسشگر گرامی در کمال آرامش با همسر خود در مورد بدعهدی اش صحبت کنید. تمام سؤال هایی که به ذهنتان می‌رسد را بپرسید. بعید نیست به این نتیجه برسید که نامزدتان هنگام ارتکاب به این کار، اصلاً فکر نمی کرده که به شما خیانت می کند. به همین دلیل است که پیشنهاد می کنیم از شخص سوّمی( مشاور خانوده) کمک بگیرید تا فردی غیر از شما زشتی این عمل را برای همسرتان بنمایاند؛ زیرا انسانهایی که در چنین روابطی گرفتار می آیند به این سادگى و سرعت توان رسیدن به آگاهى و پى بردن به خطاها و اشتباهات خود را ندارند.
پرسشگر گرامی این را هم باید بدانید که دوره نامزدی برای انتخاب و شناخت در دوران عقد به دلیل عدم وجود محدودیت های دوره نامزدی برای تفاهم بیشتر زوجین جهت سازگاری افزون تر در زندگی مشترک است که مهمترین فایده آن فراهم آوردن فرصت تجدید نظر و جدایی در صورت عدم تفاهم جدی طرفین با یکدیگر است، بنابراین ماهیّت مشکلاتی که در این ایّام رخ می دهد نیازمند بررسی دقیقی است تا اگر شأنیّت خاتمه بخشی به پیوند زناشویی را داشته باشد قبل از مراسم عروسی نسبت بدان اقدام گردد تا در ادامه هزینه های بیشتری به طرفین تحمیل نگردد. بنابراین بدون در نظر داشتن علاقه ای که به همسرتان دارید حتما به مشاور مراجعه کنید و شخصیت همسرتان را دقیقا تحلیل کنید تا اگر دیر نشده از او جدا شوید و با فردی سالم زندگی کنید. 
​​این را بدانید که طلاق بعد از عروسی هزینه های زیادی برای شما درد و مشکلات متعددی را به دنبال می آورد. پس حتما اقدام کنید و تا اطمینان قطعی با او وارد زندگی مشترک نشوید.
موفق باشید.

نسخه چاپی