ناشناس

چگونه خواستگارم را بیشتر بشناسم؟

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 43 ساله )

من یه خواستگار دارم. یه پسری هستند ۴۰ساله و خودم ۴۳ ساله م. ایشون تنهایی اومدن خونمون خواستگاری. میگم چرا پدر و مادرت نمیان میگه برای عقد میان. اصلا شناختی ازش ندارم. تلفن میزنم کم جواب میده، میگه اون موقع که زنگ زدی نتونستم جواب بدم. به نظرتون چیکار کنم برای شناخت بیشتر. ضمنا ایشون یک بار در دوران نامزدی طلاق گرفتن.


مشاور: سیده نرجس رضایی

سلام همراه گرامی

دوست عزیز اشاره نکردید به نحوه آشنایی با خواستگارتان چگونه بوده است؟ و اینکه چه مدت ایشان را می شناسید؟‌ بهتر است قبل از هر نوع وابستگی، از طرف مقابلتان شناخت کافی پیدا و بررسی کنید که

آیا از نظر تحصیلی، سنی، فکری، اعتقادی، اخلاقی، خانوادگی با هم تناسب دارید و این آقا ملاک ها و معیارهای مورد نظر شما را برای ازدواج دارند و یا سوالاتی را درباره رابطه قبلی این آقا داشته اید؟ و اینکه خانواده این آقا پسر رضایت دارند؟ چرا که نظر خانواده ها خیلی مهم است.

دوست عزیز خواستگاری رفتن هم مثل هر چیز دیگری راه و رسم خودش را دارد و ممکن است در هر خانواده‌ای رسم و رسومات فرق داشته باشد. اما در خواستگاری رسمی، پسر به همراه خانواده خودش به خواستگاری میرود، که شما خلقیات، رفتارها، عقاید و نوع شخصیت خواستگارتان و خانواده شان را بشناسید و از این طریق بتوانید شناخت بیشتری بدست بیاورید و یا حتی نظر شما تغییر کند. چنانچه فکر می کنید این رابطه اشتباه است هر چه زودتر تصمیم بگیرید و اگر قصد ازدواج دارید حتما قبل از آن از مشاوره قبل از ازدواج کمک بگیرید.
موفق و پیروز باشید

نسخه چاپی