ناشناس

چیکار کنم که بتونم همسرم رو جذب کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : دبیرستان ، 17 ساله )

سلام. ببخشید مزاحمتون میشم. شما پرسیدین که رفتیم ماه عسل یا هنوز نه؟ ما هنوز نرفتیم فعلا فقط حرفه. اما میگه دوست ندارم حرفایی که بین خودمون زده یا تصمیمایی که میگیریم به کسی بگی. منم به خواستش احترام و به هیچکس به جز پدر و مادرم سر ماه عسل نگفتم. شما هم پرسیدین گفتین مثلا چه تصمیمایی میگیرین که دوست نداره کسی بفهمه، ایشون به صورت کلی گفتن که حتی بعد از ازدواج پیش کسی حرف از زندگیمون و تصمیماتمون نزنم منم به خواستش احترام گذاشتم
ولی سر قضیه ماه عسل باور نکرده میگه تو دروغ میگی خبر چینی رفتی به همه گفتی ولی من به هیچکس نگفتم. الان هم چهار روزه نه من سراغشو گرفتم نه خودش. البته اگر من بهش پیام ندم خودش سراغمو نمیگیره مگر اینکه با من کاری داشته باشه. خلاصه من از شما میخوام که بهم بگین که چه رفتاری باهاش داشته باشم چطوری بزارم باورم کنه؟ بزار بفهمه که من دروغ بهش نگفتم. چطوری به خودم جذبش کنم؟؟؟
اینم بگم شوهرم اصلا شکاک نیست فقط یه کم زود عصبی میشه زود هم خوب میشه وقتی هم عصبی میشه دست خودش نیست نمیدونه چی میگه. ممنون ازشما


مشاور: سیده نرجس رضایی

سلام همراه گرامی، مجددا از شما بابت اعتمادتان به راسخون سپاسگزاریم.

پیامتان را با دقت خواندم متوجه نکاتی شدم که به نظر می رسد شما منظور از یک سری مطالب را به درستی متوجه نشده اید که مجددا به ان در ادامه خواهیم پرداخت.
 

در اینجا که بیان کردید: (اما میگه دوست ندارم حرفایی که بین خودمون زده یا تصمیمایی که میگیریم به کسی بگی) وقتی هنوز حرف خاصی جز همین یک مورد رفتن به ماه عسل رد و بدل نشده نیازی به توضیح اضافه نیست، شما در جواب بگویید چشم عزیزم من نمیدونستم این یه مورد خیلی شما رو ناراحت می کنه، قول میدم تکرار نشه" پس این موضوع اصلا پیچیده نیست که شما در صدد اثبات خود برای تبرئه خودتان و تایید ایشان باشید.
 

یا این مورد که همسرتان فرموده: (میگه تو دروغ میگی خبر چینی رفتی به همه گفتی) منظور از بدبینی، آن بدبینی یی نیست که در بحث خیانت مطرح است. منظور این است که ایشان خطای فکری دارند، اشتباه فکر می کنند و خوشبین نیستند به ماجرا. اتفاقا این مورد مسئله ی خیلی مهمی است که حتما پیش از آنکه زیر یک سقف بروید، باید مرتفع شود.
 

فرمودید: (چطوری بزارم باورم کنه؟) باید بگویم با روحیات فعلی تان، راهی برای اثبات ندارید. مگر اینکه مهارت گفتگو و ارتباط با همسر و همچنین مهارت جرات ورزی را بیاموزید، از حالت انفعال در بیایید و اعتماد بنفستان را بالا ببرید تا بتوانید حرفها و خواسته تان را به موقع، به جا و به بهترین شکل بیان کنید.
 

در مورد راه های جذب همسر هم" در یک جمله بخواهم بگویم این است، تنها راهی که یک زن را برای مرد، جذاب می کند این است که آن زن خودش، خودش را باور کند و به خود احترام بگذارد و خودش را بپذیرد و دوست داشته باشد.
 

در پایان باز هم تاکید می کنم حتما و حتما ادامه ی مشاوره را به مشاوره حضوری موکول کنید.

نسخه چاپی