ناشناس

آیا خیانت مرد دروغگو رو افشا کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 37 ساله )

سلام . وقت بخیر
من دختری 36 ساله و مجرد هستم . یک سال پیش از طریق یک سایت کاری با آقایی 39 ساله آشنا شدم. از همان ابتدا رابطه ما به صورت مجازی و کاری بود. تا اینکه اون آقا به من گفت که مجرد هست و به خاطر درگیری های شغلی تا حالا ازدواج نکرده و از من خواست تا با هم بیشتر در ارتباط باشیم تا بیشتر از هم شناخت پیدا کنیم.

کم کم این ارتباط بیشتر شد و ما تقریبا هر روز با هم چت میکردیم و خوب طبیعتا علاقه ای هم بین ما شکل گرفت. البته ابراز علاقه و تمایل و اصرار به دیدار حضوری از طرف ایشان بسیار زیاد بود ولی من به دلیل فرهنگ و اعتقادات خودم و خانواده ام هرگز ایشان را از نزدیک ملاقات نکردم.

راستش میخواستم مطمئن بشم که حتما مجرد هستند. شروع کردم به تحقیق کردن در موردشون و متوجه شدم که تمام حرفاشون دروغ بوده و نه تنها مجرد نیستند بلکه یک پسر هشت ساله هم دارن. خوب من بعد از فهمیدن حقیقت به بدترین شکل ممکن ارتباطم را قطع کردم .

اما از آنجا که متوجه شدم خانمشون بسیار زن باوقار و خوبی هستند و برای زندگی مشترکشون خیلی تلاش میکنند دلم براشون میسوزه و میگم که حتما باید حقیقت این فرد خائن را به همسرشون بگم . چون اون طور که من متوجه شدم من تنها کسی نبودم که این دروغها را بهم گفتند و ارتباطات دیگری هم دارن.

حالا سر دوراهی موندم از طرفی میگم اگر من حقیقت را بگم با توجه به اینکه کلی عکس و فیلم و چت از ابراز علاقه های اون مرد دروغگو دارم حتما خانمشون حرفم را باور میکنه و ممکنه کارشون به جدایی بکشه و اونوقت تکلیف بچه شون چی میشه ؟
از طرفی هم دلم میخواد اون مرد دروغگوی خائن را رسوا کنم که دیگه به این راحتی با چهره مظلوم و ظاهر فریبنده خانم خودش و بقیه خانم ها را فریب نده .

لطفا راهنماییم کنید به خانمشون بگم یا بیخیال بشم و به زندگی خودم برسم؟! متشکرم


مشاور: الهه سادات صالحی

با سلام،
همراه گرامی راسخون؛ ناراحت شدم از تجربه ای که مسلما برایتان سخت بوده و خوشحالم از اینکه با درایت و مدد گرفتن از عقل سالم این مسئله که می توانست عواقب سخت تر و درد ناک تری در پی داشته باشد را پشت سر گذاشتید .

من متوجه خیر خواهی شما شدم که قصد دارید ذهن همسر این اقا را به حقیقت روشن کنید و از طرفی با رسوا کردن آقا کمی از ناراحتی تان کاسته شود .

اینطور که بیان کردید شما تنها خانمی نبودید که این اقا قصد فریبش را داشته اند و دست ایشان یا برای همسرشان رو شده و یا دیر یا زود متوجه روابط خارج از زناشویی  شوهرش خواهد شد .

شاید بهتر باشد با توجه به سن فرزندشان شما مسبب بر هم زدن زندگی شان نشوید، چراکه با دقت نظر و پیگیری که در شما دیده می شود نتیجه را پیگیر خواهید شد و چه بسا احساس گناه و خود سرزنشی برای شما در پی داشته باشد و این مسئله برای شما آسیب زا خواهد شد. در صورتیکه ماه زیر ابر نمی ماند و دیر یا زود حقیقت برای خانم ایشان روشن خواهد شد و انچه باید اتفاق بیفتد حادث می شود.

شاید بهتر باشد از این ماجرا تجربه ای برای شما بماند و از ان عبور کنید و ذهن و انرژی خود را بیش از این درگیر این فرد و این داستان ناراحت کننده نکنید. به جای ناراحتی از اینکه قصد فریب تان را داشته اند و با احساسات تان بازی شده، شاکر خدا باشید که شما را یاری کرده که به چاه نیفتید و خیلی زود و بموقع اسرار برای شما نمایان شده .

در پناه خدای مهربان باشید .🌹

نسخه چاپی