ناشناس

خیانت

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 26 ساله )

سلام . همسرم فک میکنه دارم بهش خیانت میکنم.چند وقت پیش رفته تو سرچ اینستا اسم دختر عموش دیده.نمیدونم چرا احمق بودم ک اون کار رو کردم ولی بخدا من اصلا کاری با اون نداشتم.نمیدونم چکار کنم کمکم کنید.


مشاور: زینب علی پور

با سلام به شما دوست گرامی:

عوامل بسیاری وجود دارد که همسر انسان حس کند که خیانتی در زندگی زناشویی اش ایجاد شده.

صرف این که شما در سایت مجازی اسم خانمی را سرچ کنید دلیل بر این نمی شود که همسر شما فکر کند که شما به او خیانت کرده اید مطمئنا عوامل دیگری هم وجود داشته که دست به دست هم داده و این فکر به ذهن شما خطور کرده پس بهتر بیشتر مراقب رفتار خود باشید؛ البته در بسیاری از مواقع علت این افکار شما نباشید و به عواملی چون، خانواده فرد، افکار  فرد، محیط اجتماعی و... بستگی دارد.

در هرحال برای حل مشکل تان چند راه حل پیشنهاد می  کنم که ان شاءالله پر فایده باشد.

اول، رابطه خود را با همسرتان بیشتر کنید چه را بطه جنسی، چه رابطه کلامی؛ رابطه جنسی سبب می شود که همسر شما با شما به آرامش برسد و این که مطمئن می شود که به کسی غیر او نمی اندیشید. و رابطه کلامی سبب می شود که حرفهای نهفته در دل گفته شود در بسیاری از زندگی ها  حرف های ناگفته سبب و بروز مشکلات  زیادی می شود البته سعی کنید صحبت ها به بحث و مشاجره نکشد و حالت انتقادی صحبت نکنید.

در هر شرایطی به او محبت کنید هم با کلامتان و هم با نوازش. از الفاظ و جملات عاشقانه استفاده کنید. مثلا زیاد از جمله دوستت دارم استفاده کنید.

برایش هدیه تهیه کنید حتی با یه یک شاخه گل. تولد یا سالگرد ازدواج را فراموش نکنید و حتما یک برنامه خانوادگی یا حتی دو نفری بگیرید.

درصورت امکان ترتیب یک مسافرت را بدهید یا به یک گردش یک روزه دو نفری بروید. نزدیک شدن زن و شوهر باعث می شوند که از وجود یکدیگر حس آرامش بدست آورند و از نظر عاطفی سیراب شوند و بدست آوردن محبت را از شخصی بیگانه طلب نکنند.

تا وقتی حساسیتش  از بین نرفت کاری به کارش نداشته باشید که گوشی شما را چک می کند البته نگذارید تبدیل به یک عادت شود زیرا گوشی یک حریم خصوصی است.

در کارهای منزل به او کمک می کنید. برخلاف افکار عموم که فکر می کنند کار در خانه بسیار است اما در واقع این کار بسیار دشوار است پس به همین دلیل بعد از صرف غذا هم کمک کنید برای مثلا شستن ظرف ها و از همه مهمتر تعریف کردن از نوع غذا بسیار مهم است.

این کارهار سبب می شود که اعتماد بین شما ایجاد شود و وقتی اعتماد در زندگی باشد هیچ گاه با یک صحنه کوچک زن و مرد به یکدیگر شک نمی کنند.

مطالعه خود را در رابطه روانشناسی زن بالا ببرید. در این جاست که متوجه می شوید که زنان  به این که شوهرشان را فقط برای خود می خواهند و حاضر نیستند حتی نگاه همسرشان به زنی بیگانه بیفتد و یک مرد دانا دقیق باید این قضیه را متوجه باشد، اگر یک زن بداند که واقعا همسرش از تمام وجودش عاشق اوست در از همه لحاظ در زندگی پشت همسرش می ماند.

شما هم بهتر است صادقانه و با آرامش کامل به او بگویید که هیچ منظوری نداشته اید و مطمئنا ایشان این صداقت شما را ببیند حتما قبول می کند.

نسخه چاپی