ناشناس

چرا خواستگار ندارم؟!

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 37 ساله )

سلام 37 سالمه لیسانس دارم و کارمند هستم و تو شرکت های مختلفی کار کردم.تا حالا هیچ خواستگاری نداشتم.طبق نظر دیگران اخلاق، ظاهر و اندام خوبی دارم. مذهبی هستم.تو جامعه فعالم. کلاس های مختلف و باشگاه میرم. اعتماد بنفس زیادی دارم و تو جمع راحت صحبت مبکنم.تاحالاهیچ کس حتی برای دوستی هم بهم پیشنهاد نداده.چکار کنم ازدواج کنم؟


مشاور: ساره سمیع زاده

سلام. ازدواج یکی از مسائل مهم و حساس در زندگی است که به طور کلی بستگی به شخصیت، محیط زندگی و متغیرهای مختلف دارد. بهترین راه برای یافتن همسر مناسب، باز کردن خودتان به دنیای اطرافتان است و شرکت در فعالیت‌هایی که شما را به جوامع جدیدی معرفی کنند اما در کل برای پیدا کردن شریک زندگی مناسب، می‌توانید به روش‌های مختلفی از جمله زیر رویه‌ها عمل کنید:

  1. شرکت در جمع‌های مختلف: شرکت در جمع‌های مختلف از جمله کلاس‌ها، سمینارها و گروه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و ... می‌تواند به شما کمک کند که با افراد جدید آشنا شوید و شاید در این جمع‌ها شخصی را برای ازدواج پیدا کنید.

  2. استفاده از شبکه‌های اجتماعی: استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به شما کمک کند تا با افراد جدیدی آشنا شوید.

  3. مراجعه به مشاوران ازدواج: مراجعه به مشاوران ازدواج می‌تواند به شما کمک کند تا با رویه‌های مناسبی برای پیدا کردن شریک زندگی مناسب آشنا شوید.

  4. حضور در جمع‌های مذهبی: شرکت در جمع‌های مذهبی، می‌تواند به شما کمک کند که با افراد جدیدی آشنا شوید و شاید در این جمع‌ها شخصی را برای ازدواج پیدا کنید

پیدا کردن شریک زندگی امری است که نیازمند صبر، شکیبایی و همچنین تلاش فردی می باشد.

نسخه چاپی