ناشناس

سلام خسته نباشیدمیخواستم ببینم درسته که آشنایی برای...

سلام خسته نباشید میخواستم ببینم درسته که آشنایی برای ازدواج از طریق اینترنت باشه؟؟؟ من خودم اصلا به محیط اینترنت اطمینان ندارم ولی بعضیا میگن الان استفاده همه از اینترنت زیاد شده و پیشنهاد برای ازدواج از طریق اینترنت دیگه یه چیز عادی هست. من خودم الان نزدیک یک ماه هست که یه پسر درخواست دوستی بهم داده ولی من اصلا اهل دوستی با پسر نیستم این پسر هم میگه پس بیا با هم آشنا بشیم اگه به درد هم خوردیم دوستیمونو جدیتر میکنیم شاید نیمه هم دیگه باشهم ولی من دوست ندارم آشنایی برای ازدواج از طریق اینترنت باشه. من دختری نیستم که زیاد اهل بیرون رفتن باشم و تا حالا با هیچ پسری دوست نبودم و از شروع رابطه میترسم چون خیلی دیر به آدما اعتماد میکنم. الان هم میخواستم شما راهنماییم کنین که درسته آشنایی برای ازدواج از طریق اینترنت باشه؟؟؟
يکشنبه، 12 بهمن 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سلام خسته نباشیدمیخواستم ببینم درسته که آشنایی برای...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 23 ساله )

سلام خسته نباشید
میخواستم ببینم درسته که آشنایی برای ازدواج از طریق اینترنت باشه؟؟؟
من خودم اصلا به محیط اینترنت اطمینان ندارم ولی بعضیا میگن الان استفاده همه از اینترنت زیاد شده و پیشنهاد برای ازدواج از طریق اینترنت دیگه یه چیز عادی هست.
من خودم الان نزدیک یک ماه هست که یه پسر درخواست دوستی بهم داده ولی من اصلا اهل دوستی با پسر نیستم این پسر هم میگه پس بیا با هم آشنا بشیم اگه به درد هم خوردیم دوستیمونو جدیتر میکنیم شاید نیمه هم دیگه باشهم ولی من دوست ندارم آشنایی برای ازدواج از طریق اینترنت باشه.
من دختری نیستم که زیاد اهل بیرون رفتن باشم و تا حالا با هیچ پسری دوست نبودم و از شروع رابطه میترسم چون خیلی دیر به آدما اعتماد میکنم.
الان هم میخواستم شما راهنماییم کنین که درسته آشنایی برای ازدواج از طریق اینترنت باشه؟؟؟


مشاور: خانم مریم مردانی

با سلام و عرض ادب دوست عزیز آشنایی های اینترنتی معمولا با مشکلات متعددی همراه است که باعث می شود به هیچ عنوان آن را به عنوان راه صحیحی برای ازدواج پیشنهاد نکنیم. افرادی که معمولا در این محیط ها با جنس مخاف چت می کنند به دنبال دوستی هستند نه ازدواج و موارد نادری هم که به دنبال ازدواج هستند به دلیل محدودیت های این محیط معمولا اشتباه انتخاب می کنند و پس از مدتی آشنایی و وابستگی به دنبال راه کارهایی می گردند تا این انتخاب اشتباه را به ازدواج ختم کنند. بنابراین نه تنها پیشنهاد می کنم به هیچ عنوان از این محیط برای انتخاب فرد مورد نظرتان خودداری کنید بلکه از هرگونه چت با جنس مخالف بپرهیزید. چراکه احساسات فردی چون شما به راحتی در این محیط ها به بازی گرفته می شود و چه بسا به تدریج به مسیر هایی کشیده می شوید که اکنون حتی حاضر به تصور آن نیستید. به دنبال راه های دیگری برای تفریح باشید و از همنشینی با افرادی که شما را به راه غلط تشویق می کنند خودداری کنید. عرف شدن یک رفتار الزاما به معنی درستی آن نیست. عرف شدن بدحجابی یا چت با جنس مخالف و در گرو های اجتماعی به معنی صحیح بودن این رفتار ها و شرعی و عقلی بودن آن ها نیست. پس به اعتقادات صحیح خود در این راه ادامه دهید و با دوری از افرادی که شما را به این مسیر تشویق می کنند از انحطاط خود جلوگیری کنید.چنانچه تاکنون نیز با خودداری از دوستی با جنس مخالف و ایجاد محدودیت های لازم برای خود توانمندی و قابلیت های خود را در این مسیر نشان داده اید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.