ناشناس

سلام.لطفا بفرمایید که در هارد های اینترنال برند وسترن،...

سلام. لطفا بفرمایید که در هارد های اینترنال برند وسترن، آیا هارد دیسک بلک با وجود سرعت بیشتر، نسبت به هارد گرین با سرعت کمتر، عمر کمتری دارد؟ آیا عمر هارد بلک از هارد سبز کمتره واقعا؟ تشکر عزیز
جمعه، 2 مرداد 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سلام.لطفا بفرمایید که در هارد های اینترنال برند وسترن،...

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 30 ساله )

سلام.
لطفا بفرمایید که در هارد های اینترنال برند وسترن، آیا هارد دیسک بلک با وجود سرعت بیشتر، نسبت به هارد گرین با سرعت کمتر، عمر کمتری دارد؟
آیا عمر هارد بلک از هارد سبز کمتره واقعا؟
تشکر عزیز


مشاور: جبل عاملی

هارد سبز: این نوع از هارد های وسترن دیجیتال کم مصرف هستند و با استفاده از فناوری Cool and quiet صدای کمتر و حرارتی کمتری تولید میکنند تا عمر هارد افزایش یابد. سرعت دور این هارد ها با استفاده از فناوری intelli power متغیراست .این نوع هارد ها برای نصب سیستم عامل و کار های سنگین مناسب نیستند و اغلب برای استفاده پخش کننده های چند رسانه ای و آرشیو فیلم و عکس توصیه میشوند و ظرفیتشان بین ۵۰۰GB تا ۶TB است . هارد آبی: این سری از هارد های وسترن دیجیتال توازنی بین سرعت و موارد دیگر مانند تولید صدا ، گرما ، و مصرف انرژی هستند . سرعت دور این سری ۷۲۰۰ دور بر دقیقه است و ظرفیتشان بین ۸۰ GB تا ۱TB است و با توجه به سرعت مناسب و قیمت کم برای سیستم های خانگی و اداری توصیه میشوند . هارد سیاه: در این نوع از هارد ها بیشتر سرعت و کارایی مد نظر بوده و توجه کمتری به مصرف برق و تولید صدا شده است.در این سری از فناوری پردازشگر دو گانه و حافظه کش هوشمند، برای افزایش دقت مکان یابی اطلاعات در هارد دیسک بهره می برند. ظرفیت هارد های بلک بین ۵۰۰GB تا ۱TB است و سرعت دور آنها ۷۲۰۰ دور بر دقیقه است.این نوع هارد ها قیمت بالایی دارند و برای سیستم های گیمینگ و رندرینگ فایل های چند رسانه ای توصیه میشوند.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.