زهرا

با سلام و خسته نباشید.یه درخواست دارم ، بنده برای...

با سلام و خسته نباشید. یه درخواست دارم ، بنده برای انتخاب موضوع مقاله پایانی ارشد نیاز به راهنمایی و کمک دارم. اگه براتون مقدوره چند موضوع در حیطه قرآن و حدیث ، که قابلیت نگارش مقاله نه پایان نامه رو داشته باشه به بنده معرفی بفرمایید. حتی المقدور غیر تکراری یا کم کار شده و چندان هم نیاز به رجوع به منابع عربی هم نداشته باشد. با سپاس
دوشنبه، 5 مرداد 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

زهرا

با سلام و خسته نباشید.یه درخواست دارم ، بنده برای...

زهرا ( تحصیلات : کم سواد ، 38 ساله )

با سلام و خسته نباشید.
یه درخواست دارم ، بنده برای انتخاب موضوع مقاله پایانی ارشد نیاز به راهنمایی و کمک دارم.
اگه براتون مقدوره چند موضوع در حیطه قرآن و حدیث ، که قابلیت نگارش مقاله نه پایان نامه رو داشته باشه به بنده معرفی بفرمایید.
حتی المقدور غیر تکراری یا کم کار شده و چندان هم نیاز به رجوع به منابع عربی هم نداشته باشد.
با سپاس


مشاور: کتابی

با سلام به شما کاربر گرامی آب در قرآن -- میوه های بهشتی در قرآن --جنین شناسی در قرآن --فاطمه شناسی ---امام علی در قرآن و سنت---- برزخ در قرآن--حجاب در آیات --خواب و بیداری در قرآن---- حدیث پژوهی بزرگترین رسالت شیعه –حجامت درمانی در کلام گهربار امام رضا – توصیه های تغذیه درمانی در کلام گهربار رضوی و یافته های نوین علمی ---مهدویت در قرآن----اخلاق مدیریت در قرآن---گیاهان در قرآن--- فتنه با نگاهی به قرآن و حدیث—ارائه الگوی عملی دانش پژوهی امام رضاع---شیوه قرآن در بیان مسئله حجاب---تمدن ها در قرآن ، تمدن عاد ، غبار تاریخ کنار می رود---- فرشتگان در قرآن---مقام و منزلت زن در قرآن----ارائه الگوی عملی دانش پژوهی امام رضا (ع)---- آشنایی با دانش های قرآنی __رنگ در قرآن موفق و پیروز باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما