ناشناس

پیوست سوال قبلی با سلامپسری 23 ساله هستممدت...

پیوست سوال قبلی با سلام پسری 23 ساله هستم مدت یکسال نامزد هستم و رابطی کنترل شده و معقول داشته ایم اوایل تا 6 ماه مشکلی نداشتیم، ولی کم کم که. روابطمون جلو تر رفت نسبت به رفتار های نامزدم بسیار حساس شدم البته شاید دلیل حساسیتم کم توجهی و عدم اظهار محبت و در بسیاری از مواقع سهل انگاری او بود و یا شدت محبت من. حساسیتم به این شکل است که اگر مثلا بدرقه ام نکند ناراحت میشوم یا به استقبالم نیاید،صندلی جلو ماشین ننشیند، به حرفام گوش نکند یا بهم کم توجه باشد، کم بهم زنگ بزند و از این قبیل... معمولا بسیار ناراحت میشم و به فکر فرو میروم آیا این مسئله طبیعی است؟؟؟ و در صورت منفی بودن جواب منشا و راه علاج آن چیست؟؟؟
شنبه، 30 آبان 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

پیوست سوال قبلی با سلامپسری 23 ساله هستممدت...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 23 ساله )

پیوست سوال قبلی
با سلام

پسری 23 ساله هستم
مدت یکسال نامزد هستم و رابطی کنترل شده و معقول داشته ایم

اوایل تا 6 ماه مشکلی نداشتیم، ولی کم کم که. روابطمون جلو تر رفت نسبت به رفتار های نامزدم بسیار حساس شدم
البته شاید دلیل حساسیتم کم توجهی و عدم اظهار محبت و در بسیاری از مواقع سهل انگاری او بود و یا شدت محبت من.

حساسیتم به این شکل است که اگر مثلا بدرقه ام نکند ناراحت میشوم یا به استقبالم نیاید،صندلی جلو ماشین ننشیند، به حرفام گوش نکند یا بهم کم توجه باشد، کم بهم زنگ بزند و از این قبیل...
معمولا بسیار ناراحت میشم و به فکر فرو میروم

آیا این مسئله طبیعی است؟؟؟ و در صورت منفی بودن جواب منشا و راه علاج آن چیست؟؟؟


مشاور: خانم مریم مردانی

با سلام و عرض ادب دوست گرامی بخشی از این خواسته ها با توجه به اینکه شما در دوره نامزدی به سر می برید معقول است و اگر ایشان قبلا اینگونه موارد را در مورد شما رعایت می کرده و اکنون این چنین نیست بهتر است به دنبال بررسی علل آن باشید. پیشنهاد می کنم از یک روانشناس با صلاحیت در زمینه مسایل خانوادگی کمک بگیرید تا با صحبت های حضوری دلایل ایشان نیز برای ایگونه رفتارهای آشکار شود و اگر نگرانی یا مسئله ای منجر به ناراحتی شما از ایشان یا برخی رفتارهای در ایشان می شود روشن گردد و راهکارهای لازم به شما ارائه شود. گاهی دلایل و اعتقادات اشتباه که معمولا از سوی فرهنگ های مختلف ایجاد می شود و گاهی نداشتن مهارت های لازم منجر به اینگونه رفتارها در افراد می گردد. در حال حاضر با توجه به غیبت ایشان در اینجا و نشنیدن صحبت های ایشان نمی توان به راحتی در مورد موضوع اظهار نظر کرد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما