ناشناس

سلام من توضیحات مربوط به مزاجهای مختلف رو خوندم اما...

سلام من توضیحات مربوط به مزاجهای مختلف رو خوندم اما نمی تونم مزاجم رو تشخیص بدم. انگار ترکیبی از مزاجهای مختلفه. حجامت کردم مزاجم رو صفراوی و بعد دموی نوشتند. این علائم رو دارم:جوش و آکنه پراکنده در کل صورت و پوست سر به صورتهای مختلف سرسیاه و سفید و زیر پوستی. خشکی پویت بدن. کم کاری تیروئید. زخم معده و اثنی و عشر. حواس پنجگانه بسیار حساس و گاهی بدون تحمل صداها و نورهای شدید. اندام متوسط با چاقی ناحیه میانی. ریفلاکس معده. سردردهای شقیقه ای. فیبرم تخمدان. زخم واژن. گرفتگی مزمن عضلات کتف و گردن. خستگی مفرط و سستی عضلات بدن. لطفا کمکم کنید
شنبه، 16 بهمن 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حسن نجفی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سلام من توضیحات مربوط به مزاجهای مختلف رو خوندم اما...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 34 ساله )

سلام من توضیحات مربوط به مزاجهای مختلف رو خوندم اما نمی تونم مزاجم رو تشخیص بدم. انگار ترکیبی از مزاجهای مختلفه. حجامت کردم مزاجم رو صفراوی و بعد دموی نوشتند. این علائم رو دارم:جوش و آکنه پراکنده در کل صورت و پوست سر به صورتهای مختلف سرسیاه و سفید و زیر پوستی. خشکی پویت بدن. کم کاری تیروئید. زخم معده و اثنی و عشر. حواس پنجگانه بسیار حساس و گاهی بدون تحمل صداها و نورهای شدید. اندام متوسط با چاقی ناحیه میانی. ریفلاکس معده. سردردهای شقیقه ای. فیبرم تخمدان. زخم واژن. گرفتگی مزمن عضلات کتف و گردن. خستگی مفرط و سستی عضلات بدن.
لطفا کمکم کنید


مشاور: حسن نجفی

کاربر گرامی سلام . باید بدانید که یک انسان دارای هر چهار مزاج میباشد منتها ضعف و قوت دارد و میزان ترکیب ان در بدن شما متفاوت است. یک انسان هم صفرا دارد هم سودا هم بلغم و هم دم . اما یک مزاج در او مزاج جبلی و پایه می باشد . آنچه که فرمودید به نظر میرسد شما مزاج صفرایی دارید البته ممکن است غلبه دم یا سودا هم داشته باشید . مزاج صفرا یعنی گرم و خشک . این جوش ها معمولا از گرمی مزاج است و خشکی پوست شما از خشکی مزاج . در نتیجه شما مزاج گرم و خشک دارید . با توجه به مشکلاتی که ذکر کردید لازم است شما زیر نظر یک پزشک متخصص طب سنتی به تعدیل مزاج بپردازید تا ان شاء الله مشکلات شما برطرف شود .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.