ناشناس

سلامبنده بعد از کلی...

سلام بنده بعد از کلی ماجرا و وکیل گرفتن برای گرفتن حکم دیه که در محل کار برام اتفاق افتاده بود،صاحبکارم بعد از سه بار زدن اعتراض به حکم دادگاه مبلغ دیه اینقدر کم کرده (منظور اقساط پرداخت دیه به بنده ) که اصلا ارزش پیگیری نداره و البته هنوز هم بعد از گذشت یکماه مبلغی به بنده اصلا پرداخت نکرده میخواستم به جواب سوالاتم برسم با تشکر 1- وکیلم میگه سه بار فقط می شده به این رای اعتراض کرد که صاحبکارت سه باراعتراض کرده و بنده یکبار (بار آخر همزمان وکیل بنده و صاحبکارم ) دیگه نمیشه روی این حکم اعتراض کرد،میخواستم بدونم چرا من هم نمیتونم اعتراض بزنم و اگر میشه چجوری؟ 2- الان چند وقته حکم اومده ولی هنوز مبلغی به من به عنوان دیه پرداخت نکرده چکار باید کنم ایا باید شکایت کنم و حکم جلب بگیرم و یا حکم توقیف اموال نمی دونم چکار باید کنم وکیلم میگه حکم جلب سیار بگیر اما غیب شده رفته توی زمین دسترسی بهش ندارم؟ 3- برای اینکه از کشور ممنوع الخروجش کنم چکار باید کنم؟و یا اینکه میتونم از شهر محل زندگی هم ممنوع الخروجش کنم؟ 4- اصلا برای کسی که فراری شده چکار باید بکنم؟ 5- میخواستم بدونم پیشنهاد و مشاوره ی خود شما علاوه بر پاسخ به سوالاتم چیست ؟ با تشکر
پنجشنبه، 21 بهمن 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حسن نجفی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سلامبنده بعد از کلی...

ناشناس ( تحصیلات : کم سواد ، 67 ساله )

سلام
بنده بعد از کلی ماجرا و وکیل گرفتن برای گرفتن حکم دیه که در محل کار برام اتفاق افتاده بود،صاحبکارم بعد از سه بار زدن اعتراض به حکم دادگاه مبلغ دیه اینقدر کم کرده (منظور اقساط پرداخت دیه به بنده ) که اصلا ارزش پیگیری نداره و البته هنوز هم بعد از گذشت یکماه مبلغی به بنده اصلا پرداخت نکرده میخواستم به جواب سوالاتم برسم با تشکر
1- وکیلم میگه سه بار فقط می شده به این رای اعتراض کرد که صاحبکارت سه باراعتراض کرده و بنده یکبار (بار آخر همزمان وکیل بنده و صاحبکارم ) دیگه نمیشه روی این حکم اعتراض کرد،میخواستم بدونم چرا من هم نمیتونم اعتراض بزنم و اگر میشه چجوری؟
2- الان چند وقته حکم اومده ولی هنوز مبلغی به من به عنوان دیه پرداخت نکرده چکار باید کنم ایا باید شکایت کنم و حکم جلب بگیرم و یا حکم توقیف اموال نمی دونم چکار باید کنم وکیلم میگه حکم جلب سیار بگیر اما غیب شده رفته توی زمین دسترسی بهش ندارم؟
3- برای اینکه از کشور ممنوع الخروجش کنم چکار باید کنم؟و یا اینکه میتونم از شهر محل زندگی هم ممنوع الخروجش کنم؟
4- اصلا برای کسی که فراری شده چکار باید بکنم؟

5- میخواستم بدونم پیشنهاد و مشاوره ی خود شما علاوه بر پاسخ به سوالاتم چیست ؟


با تشکر


مشاور: محمد رضا کریم پور

بزرگوار عزیز سلام 1. این روند قانون هست. و کار دیگه ای جدا از ان نمیتوان انجام داد همه چیز مطابق با قانون اجرا میشود. 2.شما با مراجعه به شعبه اجرای احکام پروندتون میتونید درخواست توقیف جلب سیارش را انجام بدید و در صورتی که طرفتون مال از خودش داشته باشه میتوانید تامین خواسته نسبت به اون مال داده و بعد از روند قانونی دادگاه اون مال را می فروشد و بدهی شما را پرداخت میکند. فقط بازهم با تاکید میگویم اگر مالی به اسم خودش داشته باشد. 3 .همون شعبه اجرای احکام میتونه دستور ممنوع الخروجی از کشور را برای طرفتون صادر کنه.وقتی نمیدونید کجاست چطور میخواهید از شهر محل زندگی ممنوع الخروج کنید مضاف بر اینکه ما چیزی به نام ممنوع الخروجی از شهر نداریم. اصلا منطقی نیست نمیشود تمام شهر را بسیج کرد و کل شهر را محافظت کرد که از فرد مقابل شما را دستگیر کنند. 4. بعد از یک مدت دنبال فرد مورد نظر گشتن نسبت به توقیف اموالش باید اقدام کرد برایش باید اگهی چاپ کنید، اموالش را معرفی کنید و... 5. ببینید همه اینها اگر فرد حضور داشته باشه و یا مالی داشته باشه قابل پیگیری هست. اگر نبود عملا دست شما خالی خواهد ماند. یک نفر که خواب باشه را میشه بیدار کرد ولی یک ادمی که خودش را به خواب زده هرگز نمیتوان بیدار نمود. امیدوارم موفق باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.