ناشناس

درک نکردن خانواده شوهر

سلام. 7 ماهه ازدواج کردم. شوهرم 8 سال ازم بزرگتره. بدلیل شغل شوهرم مجبوریم که شهردیگه زندگی کنیم. ازوقتی که ازدواج کردیم، هرماه یکی از اعضای خانواده شوهرم میان خونمون میمونن. تااینکه دیشب خواهرشوهرم پیام داد توی راهم دارم میام خونتون، وقتی رسید مطرح کرد که میخواد اینجا کار پیداکنه و بمونه. بعدش شوهرم باهام صحبت کرد که امکان داره دیگه خواهرشوهرم با مازندگی کنه چون طلاق گرفته شرایطش فرق میکنه. نمیدونم چکارکنم بهم شوک وارد شد. شوهرم هم اصلا منو درک نمیکنه. خاونوادش هم انقدر زیاد میموندن ک باعث یه سری اختلاف بین من و شوهرم شدن. دوران عقد من و همسرم 3 ماه بود، حتی اجازه ندادن بعد عقد ماهمو بهتر بشناسیم. همش در حال مهماداری هستیم. یه سری اختلافابینمون بوجود میاد ، نمیدونم چکارکنم؟ شوهرمم حساسه نسبت به خونوادش میگه حق نداری حتی اگه توی مذیرایی نشستن بری توی اتاق استراحت کنی. تورو خدا کمکم کنین. در ضمن خانواده شوهرم نسبت دور فامیلی باهامون دارن.
چهارشنبه، 13 ارديبهشت 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حسن نجفی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

درک نکردن خانواده شوهر

ناشناس ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 24 ساله )

سلام. 7 ماهه ازدواج کردم. شوهرم 8 سال ازم بزرگتره. بدلیل شغل شوهرم مجبوریم که شهردیگه زندگی کنیم. ازوقتی که ازدواج کردیم، هرماه یکی از اعضای خانواده شوهرم میان خونمون میمونن. تااینکه دیشب خواهرشوهرم پیام داد توی راهم دارم میام خونتون، وقتی رسید مطرح کرد که میخواد اینجا کار پیداکنه و بمونه. بعدش شوهرم باهام صحبت کرد که امکان داره دیگه خواهرشوهرم با مازندگی کنه چون طلاق گرفته شرایطش فرق میکنه. نمیدونم چکارکنم بهم شوک وارد شد. شوهرم هم اصلا منو درک نمیکنه.
خاونوادش هم انقدر زیاد میموندن ک باعث یه سری اختلاف بین من و شوهرم شدن. دوران عقد من و همسرم 3 ماه بود، حتی اجازه ندادن بعد عقد ماهمو بهتر بشناسیم. همش در حال مهماداری هستیم. یه سری اختلافابینمون بوجود میاد ، نمیدونم چکارکنم؟ شوهرمم حساسه نسبت به خونوادش میگه حق نداری حتی اگه توی مذیرایی نشستن بری توی اتاق استراحت کنی. تورو خدا کمکم کنین. در ضمن خانواده شوهرم نسبت دور فامیلی باهامون دارن.


مشاور: خانم مولوی زاده

با سلام خدمت شما خواهر گرامی دوست خوبم؛ شما در ابتدای زندگی مشترک خود می باشید وشما و همسرتان در مراحل کسب شناخت از یکدیگر به سر می برید. مدت زمانی بطول می انجامد که شما نسبت به ایشان و خانواده شان و ایشان نیز نسبت به شما و شیوه زندگیتان آشنایی و شناخت حاصل کد. به همسر خود فرصت دهید تا نسبت به شما به این شناخت دست یابد. اگر شما فرصت کافی را در اختیار او قرار دهید و با سعه صدر و بردباری و متانت با احترام به شخصیت وی و خانواده و فامیل ایشان رفتار کنید اطمینان داشته باشید که در گذر زمان ایشان نیز با مشاهده وقار و بردباری شما مراعات حال شما را بیشتر کرده و سعی می کند که در رفت و آمدها تعادل ایجاد کند. نکته این است که اگر شما با اعتراض و نابردباری و برخوردهای نادرست با خانواده و فامیل ایشان برخورد نمایید علاوه بر ضربه زدن به غرور و اقتدار همسر خود موجبات لجاجت و بدرفتاری او را فراهم می کنید که ممکن است عواقب منفی در زندگی شما بجای بگذارد. توصیه به شما خواهر گرامی این است که ضمن تفهیم منطقی این موضوع به شیوه ای دوستانه به همسرتان نهایت احترام و پذیرایی را از خانواده و اقوام ایشان به عمل آورده و با دادن فرصت کافی به همسر خود و صبوری بر این موضوع به حل این مسئله در گذر زمان کمک نمایید. اطمینان داشته باشید که همسر شما این موضوع را مدیریت کرده و برای کسب رضایت شما که همسری فهیم و متین می بوده اید از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. با آرزوی موفقیت و خوشبختی برای شما دوست عزیز



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما