ناشناس

متوجه دوستی شوهرم و خواهرم شدم،لطفا کمکم کنین"

من شش سال باشوهرم مشکل دارم وتازه متوجه رابطه شوهرم ابجیم شدم وخونواده شوهرم همه درجریان این رابطه هستن،وقصدشون طلاق دادن من و گرفتن ابجیمه،توروخداکمکم کنیم
دوشنبه، 6 فروردين 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیده نرجس رضایی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

متوجه دوستی شوهرم و خواهرم شدم،لطفا کمکم کنین"

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 31 ساله )

من شش سال باشوهرم مشکل دارم وتازه متوجه رابطه شوهرم ابجیم شدم وخونواده شوهرم همه درجریان این رابطه هستن،وقصدشون طلاق دادن من و گرفتن ابجیمه،توروخداکمکم کنیم


مشاور: احسان فدایی

 با سلام و سپاس از همراهی شما با مشاورین «راسخون»، از اینکه ما را به عنوان راهنمای خود انتخاب نمودید سپاسگزاریم.
نکته مهمی که در ابتدا باید به آن توجه نمود این است که راهکار حل این موضوع را نمی توان صرفا در لابلای سطرهای مشاوره مکتوب، جستجو نمود و اگر واقعا فردی در این زمینه به مشکل برخورد نموده است حتما باید از خدمات حضوری مشاوره استفاده نماید زیرا شرایط و ویژگی‌های هر فردی متفاوت است و بررسی یک مسأله، اشراف به ابعاد مختلف آن را می‌طلبد. عشق، صداقت و خوش‏بینی معیارهای لازم برای داشتن یک زندگی سالم هستند که در زیر سایه گناه و شک نابود می‌شوند.
ما نمی دانیم چرا بعد از گذشت 6سال مشکل با همسرتان چرا الان به فکر رفع آن افتاده اید و آیا تا کنون جهت حل مشکل راه حلی را اندیشیده اید؟ به هر صورت آنچه که رخ داده حاصل همین مشکلات گذشته بوده که شاید کم اهمیتی به آن موجب شده است توطئه ای بزرگ بر علیه شما رخ دهد.
به هر حال از شنیدن ماجرای زندگی تان متأثّر گشتیم؛ زیرا خوب می دانیم که چنین رفتارهایی از سوی یک شوهر چه آسیبی می تواند به دیوار اعتماد بین همسران وارد  سازد.
خواهر محترم!
به هر حال در این شرایط سعی نمایید خود را به همسرتان نزدیک ساخته و به گونه ای از بروز رنجش های مختلف در زندگی و بد تر شدن روابط تان جلوگیری نمایید تا همسرتاننیز به سمت شما بازگردد.
 در ادامه نیز با قدردانی از حس انسان-دوستانه همسرتان برای کمک به فرد مورد نظر به وی بگویید آیا بهتر نیست هر کاری از راهش انجام پذیرد؟!
از این طریق موقعیّت خود را در کنار همسرتان حفظ نمایید؛ زیرا ایجاد حساسیّت کار را بدتر می کند.
×××اما در این شرایط چه باید کرد؟
1- افکار و تمایلات خود را با او در میان بگذارید
نباید انتظار داشته باشید که او به صورت اتوماتیک همه افکار شما را حدس بزند. خیلی راحت هر چه را که در ذهن خود دارید با همسرتان در میان بگذارید. آنوقت دیگر غصه نمی خورید که چرا به من اهمیت نمی دهد و .... باور کنید که ناامیدی های شما تنها با بازگو کردن افکارتان پایان می پذیرند.
2-به خاطر دلخوری های فردی او را از رابطه جنسی محروم نکنید.
اگر از دست او ناراحت هستید، بهتر است مشکلات خود را با گفتگو حل و فصل نمایید. خودتان قضاوت کنید: در یک ماه گذشته چند مرتبه به دلایلی از قبیل اینکه خسته ام، سر درد دارم، و یا حوصله ندارم همسرتان را از خود رانده اید؟
3- تصمیمات او را جدی تلقی کنید
این مورد به عنوان یکی از بزرگترین مباحث مشکل آفرین در روابط محسوب می شود. خانم ها دوست دارند همه چیز مطابق میل خودشان باشد. ولی توجه داشته باشید که نمی بایست نسبت به خواست ها و نیازهای همسرتان بی توجهی نشان دهید. بهتر است با این حقیقت روبرو شوید: اگر احساس می کنید که با او همفکر نیستید، پس در وهله اول چرا پیشنهاد ازدواج او را قبول کردید؟ باید به همسر خود احترام بگذارید؛ اگر قرار باشد تمام مدت به او بی توجهی کنید، برای حرف هایش ارزش قائل نشوید، او را کوچک و خوار کنید و صرفاً در مورد تمام مسائل شکایت کنید، مطمئن باشید که اینگونه مشکلات برطرف نخواهد شد.
4- به زیبایی خودتان اهمیت بدهید
به ظاهر خود اهمیت بدهید و به خودتان برسید. لباس های زیبا و تمیز بپوشید و در مجموع ظاهرتان را آراسته نگاه دارید.
5 -قابل اعتماد و وفادار باشید
دقت نماید که همسرتان نیاز دارد که شما قابل اعتماد باشید و تا آخر عمر خود به او وفادار باقی بمانید و در شرایط سخت زندگی همراهی اش کنید. سعی نماید در رفتار و گفتار اینگونه باشید و به او هم نشان دهید که اینگونه هستید.
به هر حال توصیه می کنیم در این شرایطی که همه اوضاع به ضرر شماست با یک مدیریت زنانه کامل همسرتان را به سمت خودتان جذب کنید و این کار از طریق حل اختلافات بین شما ممکن خواهد شد. برای حل اختلافات فقط از طریق مشاوره ی خانواده کمک بگیرید و تلاش کنید هر چه سریعتر بساط ارتباط خواهر و همسرتان را جمع نمایید.
موفق باشید.

بیشتر بخوانید:

آقایان بیشتر جذب چه خانم هایی میشوند؟؟



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.