ناشناس

مشاوره خانواده: شوهرم به من بی توجهی و کم محبتی میکنه" ممنون میشم راهنمایی کنید.

با عرض سلام وخسته نباشید. همه رفتار وچیزی هایی که گفته بودین کردم با این که من بهش قدم مثبت برمیدارم ولی اون گفت تو برا خودت زندگی کن منم برا خودم زندگی کنم وهیچ چیز تو به من ربطی نداره وگفت هر وقت هم پول داشته باشه میره .هرکس هم که ازدواج میکنه میگه بدترین کارو کرده اگه میدیدمش منصرفش میکردم. منم دیگه بیخیال شدم واسه خودم زندگی میکنم دیگه چیکار کنم .ممنون میشم راهنمایی کنید.
پنجشنبه، 7 تير 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: محمد دهقان
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

مشاوره خانواده: شوهرم به من بی توجهی و کم محبتی میکنه" ممنون میشم راهنمایی کنید.

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 24 ساله )

با عرض سلام وخسته نباشید.
همه رفتار وچیزی هایی که گفته بودین کردم با این که من بهش قدم مثبت برمیدارم ولی اون گفت تو برا خودت زندگی کن منم برا خودم زندگی کنم وهیچ چیز تو به من ربطی نداره وگفت هر وقت هم پول داشته باشه میره .هرکس هم که ازدواج میکنه میگه بدترین کارو کرده اگه میدیدمش منصرفش میکردم.
منم دیگه بیخیال شدم واسه خودم زندگی میکنم دیگه چیکار کنم .ممنون میشم راهنمایی کنید.


مشاور: علی محمد صالحی

عرض سلام و احترام.
نکته ای که هست اینه که هر رفتاری که از ما سر میزنه، یک علتی داره، یعنی این رفتارها و حرفهایی که همسرت میزنه هم حتما یک علت و مسئله ای داره که شوهرت این مسائل رو مطرح میکنه، و کسی که تازه حدود یک سال و چندماه، از ازدواجش میگذره حتما یک اتفاق یا مسئله ای باعث شده که نگرشش نسبت به زندگی مشترک اینطوری بشه و تمایلی برای زندگی مشترک نداشته باشه، یا اینکه از ابتدا هم تمایلی برای ازدواج نداشته و به اجبار اطرافیان ازدواج کرده، احتمال دیگه اینه که، خدای ناکرده درگیر بیماری جسمانی یا غیر جسمانی شده باشه، مثلا مبتلا به افسردگی شده باشه. در هر صورت بدون اطلاعات کافی و گفتگو با همسرت نمیشه قضاوت درستی در مورد مسائل شما کرد و هرچه هم گفته بشه صِرف احتماله و قطعی نخواهد بود. اما به هر حال اون چیزی که مسلّمه اینه که از جهت شرعی و قانونی یک مرد نمیتونه ازدواج کنه و بعد مسئولیت ازدواجش رو نپذیره و بیان کنه «تو برا خودت زندگی کن منم برا خودم زندگی کنم و هیچ چیز تو به من ربطی نداره»، بعد از ازدواج زن و شوهر نمیتونن بگن هیچ چیز تو به من ربطی نداره، درسته قبل از ازدواج ربطی نداشته، ولی بعد از عقد و ازدواج به هم ربط پیدا کرده. پس بعد از ازدواج یا خود زن و شوهر مسئولیت ازدواجشون رو میپذیرن و نسبت به همسرشون به وظایف زناشوییشون عمل میکنن، یا اینکه قانون اونها رو موظف میکنه مسئولیت ازدواجشون رو بپذیرن و به وظایفشون عمل کنن یا اگه هیچ راهی نداشت، شوهر میبایست هزینه های شرعی و قانونی ازدواجش رو به همسرش پرداخت کنه و از هم جدا بشن. خلاصه اینکه، من بدون شنیدن حرفهای همسرت، نمیتونم در مورد مسائل شما قضاوت داشته باشم یا کمکی بکنم، و مطمئنا مسئله شما تنها این نیست که شوهرت بگه «ازدواج چیز اشتباهیه»، و رفتارهای همسرت علتهای دیگه ای هم داره که با گفت و گو و صحبت با او میشه به اونها رسید. بنابراین راهش اینه که به اتفاق هم از مشاوره حضوری کمک بگیرید یا حداقل اگه مشاوره حضوری هم نمیاد با هم دیگه از مشاوره تلفنی کمک بگیرید و هر دو حرفهاتون رو به مشاور بزنید. برای مشاوره تلفنی میتونید با شماره 096400 تماسی بگیرید و با قسمت مشاوره مرکز ملی صحبت کنید و بصورت تلفنی از مشاوران راهنمایی دریافت کنید.
موفق و پیروز باشید.

بیشتر بخوانید:
جلب محبّت همسر



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما