ناشناس

آیا فال قهوه و سر کتاب باز کردن از نظر اسلام مورد تائید است؟

با سلام خدمت شما چند سوال دارم از شما لطفا برای هر کدام جدا گانه و کامل پاسخ بدهید ۱.سرکتاب در اسلام چه جایگاهی دارد باتوجه به اینکه بعضا وشاید بیشتر مواقع چیزی هایی بیان میشود که درست است؟ ۲.فال قهوه در اسلام چه جایگاهی دارد بنده خودم در چندین مورد دیدم که سخنان دقیقی گفته میشود و اتفاق می افتد؟ ۳.یک بنده خدایی هست از آشنایان ما آدم خوبی هم هست این شخص وقتی در مورد چیزی از او بپرسی نمی دانم چگونه شاید با جن در ارتباط است نمی دانم شاید به او الهام میشود نمیدانم همه چیز را از آینده میگوید و اتفاق میافتد در بیشتر مواقع . از این سه منبع یعنی سرکتاب و فال قهوه و همان بنده خدا خبری به بنده رسید که خیلی من ناراحت کرده و دارم دیوانه میشم گفتن که در همین دو سه سال دیگر پدرم فوت میکند باتوجه به این سه سوال میخواهم بدانم آیا میشود به این صحبت ها اعتماد نمود باتوجه به اینکه درست از آب در می آید واگر نه چطور درست از آب در می آید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جمعه، 19 مرداد 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیده نرجس رضایی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

آیا فال قهوه و سر کتاب باز کردن از نظر اسلام مورد تائید است؟

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 24 ساله )

با سلام خدمت شما
چند سوال دارم از شما لطفا برای هر کدام جدا گانه و کامل پاسخ بدهید
۱.سرکتاب در اسلام چه جایگاهی دارد باتوجه به اینکه بعضا وشاید بیشتر مواقع چیزی هایی بیان میشود که درست است؟
۲.فال قهوه در اسلام چه جایگاهی دارد بنده خودم در چندین مورد دیدم که سخنان دقیقی گفته میشود و اتفاق می افتد؟
۳.یک بنده خدایی هست از آشنایان ما آدم خوبی هم هست این شخص وقتی در مورد چیزی از او بپرسی نمی دانم چگونه شاید با جن در ارتباط است نمی دانم شاید به او الهام میشود نمیدانم همه چیز را از آینده میگوید و اتفاق میافتد در بیشتر مواقع .

از این سه منبع یعنی سرکتاب و فال قهوه و همان بنده خدا خبری به بنده رسید که خیلی من ناراحت کرده و دارم دیوانه میشم گفتن که در همین دو سه سال دیگر پدرم فوت میکند

باتوجه به این سه سوال میخواهم بدانم آیا میشود به این صحبت ها اعتماد نمود باتوجه به اینکه درست از آب در می آید واگر نه چطور درست از آب در می آید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مشاور: محمد علی رضایی

با سلام و احترام
پرسشگر گرامی:
فال قهوه و سر کتاب باز کردن از نظر اسلام هیچ ارزش و اعتباری ندارد، همچنین ادعای افراد در مورد داشتن علم به غیب نیز کاملا مردود است.
موفق و پیروز باشید



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.