ناشناس

در ازدواجم مرددم، لطفا راهنمایی کنید.

با سلام و احترام پاسخ داده شده توسط مشاور گرامی جناب آقای احسان فدایی کامل و جامع بود فقط لازم به ذکر است که این اقا قبلا 2 بار ازدواج داشته اند و از ازدواج اول 1 فرزند 24 ساله دارن که ایران زندگی نمیکنه و از ازدواج دومشان طبق گفته خودشان 2 سال پیش خروج کردن پس ایشان تنها نبودن ولی به دلیل پول زیاد و خصلت تنوع طلبی مردانه تجدید فراش را در نظر دارن ولی با این وجود کاملا منطقی است که تفاوت فاحش سنی مشکلات را ایجاد میکند نه صرفا شغل ایشان ولی باز هم من فکر میکنم یک دکتر روانکاو پس از سالها تجربه کاری در زندگی شخصی خود دچار مشکلاتی به جهت موقعیت شغلشان میشود. با تشکر مجدد. باز هم ممنون از راهنمایی جامع و کامل
جمعه، 25 آبان 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

در ازدواجم مرددم، لطفا راهنمایی کنید.

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 37 ساله )

با سلام و احترام
پاسخ داده شده توسط مشاور گرامی جناب آقای احسان فدایی کامل و جامع بود فقط لازم به ذکر است که این اقا قبلا 2 بار ازدواج داشته اند و از ازدواج اول 1 فرزند 24 ساله دارن که ایران زندگی نمیکنه و از ازدواج دومشان طبق گفته خودشان 2 سال پیش خروج کردن پس ایشان تنها نبودن ولی به دلیل پول زیاد و خصلت تنوع طلبی مردانه تجدید فراش را در نظر دارن ولی با این وجود کاملا منطقی است که تفاوت فاحش سنی مشکلات را ایجاد میکند نه صرفا شغل ایشان ولی باز هم من فکر میکنم یک دکتر روانکاو پس از سالها تجربه کاری در زندگی شخصی خود دچار مشکلاتی به جهت موقعیت شغلشان میشود. با تشکر مجدد. باز هم ممنون از راهنمایی جامع و کامل


مشاور: احسان فدایی

با سلام و تقدیم احترام خدمت شما خواهر محترم! از ارتباط مجدد شما با ما سپاسگزاریم و امیدواریم راهنمای خوبی برایتان باشیم.
صرف ازدواج سابق ایشان دلیلی برای عدم صلاحیتشان برای ازدواج با شما نیست ولی شواهدی وجود دارد که ازدواج شما با او به جدایی خواهد رسید و ناموفق است. زیرا این فرد از الان فکر تنوع طلبی و ازدواج‌های متعدد است و اصلا به فکر شما نخواهد بود. او خود را بالاتر از شما دانسته و در اولین اختلاف ولو ساده کار را به جدایی میرساند. ضمن اینکه به فرمایش خودتان جایگاه و آینده شغلی ایشان نیز مورد پیش بینی نیست و سن او البته بالا رفته است و اختلاف سن خیلی زیاد شما و ایشان نیز دلیل دیگری بر تأیید عدم صورت گرفتن این ازدواج است.
برای اینکه به کلام ما اطمینان بیشتری کسب کنید، تمام تلاشتان را بکنید تا با آن خانواده صحبت نموده و شخصا اطلاعات کاملتری را کسب نمایید و در این مورد به گفته های خواستگارتان و خانواده اش اکتفا نکنید. گاهی اتفاق می‌افتد که فرد، تقصیر جدایی قبلی را برای فرار از مشکلات درونی و بیرونی خود به عهده خانواده همسر یا نامزد قبلی خود می‌اندازد. پس با دقت در این مورد عمل کنید و مصرانه از خواستگارتان بخواهید تا امکان ارتباطی (تلفن یا آدرس منزل) آنها را در اختیار شما قرار دهد. در این زمینه، هیچ بهانه‌ ای پذیرفته نیست. خواهر گرامی! ازدواج لباسی نیست که امروز بپوشیم و فردا از تن درآوریم پس دقت کنیم تا دچار خسارت نگردیم.

موفق و خوشبخت باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.