ناشناس

از خیانت همسرم خسته شدم" چه کنم؟

با سلام. دو سال پیش متوجه خیانت همسرم شدم. پیامک و بیرون با خانمی که شوهرم بچه .وقتی متوجه شدم اظهار پشیمانی و عذرخواهی زیاد کردن پذیرفتم چون خودم هم دو تا دختر دارم. ولی تو‌ی شوک بودم که چطور تونست به من اینکار بکنه به خاطر اینکه ما خیلی با هم خوب بودیم و توی۱۸سال هیچ وقت با هم قهر نکردیم. اگه هم ناراحت میشدیم همسرم پا پیش میگذاشت ولی بعد از دو ماه دوباره شروع کرد اول باورم نمی شد. فکر میکردم که ناراحت از کار خودش ولی بعد دیدم نه شروع کرده و هر بار میگفتم میگفت نه اشتباه میکنی. کم کم ارتباط اونقدر کم شد که فقط جواب سلامم را میداد و هیچ ارتباطی نداشتیم. تا آذر ماه تونستم این خانم را که همکارش بود پیدا کنم رفتم توی اداره و با او بحثم شد همسرم جبهه گرفت و کم کم عصبانیت خوابید ‌داشت نرم نرم بهتر می‌ شد که او را به خاطر این مسایل از پستی که داشت گرفتن و الان فقط دوباره جواب سلام می‌دهد و با سر جواب اره و نه. البته قبلا هم که داشت بهتر می‌شد فقط من سوال میکردم جواب میداد. ارتباط دیگری نداشتیم خیلی خسته شدم راهنماییم کنید. آیا باید باز هم با مهربونی برخورد کنم البته تا قبل از عید زیاد به روش نیاوردم. وقتی میدیدم خطا کرده طلبکار هم هست چون توی بحث هامون میگه اشتباه میکنی. من به خاطر اینکه خیلی بله قربان گو بودم خسته شدم فاصله گرفتم. ممنون میشم بفرمایید الان چگونه رفتار کنم؟
شنبه، 26 مرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

از خیانت همسرم خسته شدم" چه کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 46 ساله )

با سلام. دو سال پیش متوجه خیانت همسرم شدم. پیامک و بیرون با خانمی که شوهرم بچه .وقتی متوجه شدم اظهار پشیمانی و عذرخواهی زیاد کردن پذیرفتم چون خودم هم دو تا دختر دارم. ولی تو‌ی شوک بودم که چطور تونست به من اینکار بکنه به خاطر اینکه ما خیلی با هم خوب بودیم و توی۱۸سال هیچ وقت با هم قهر نکردیم. اگه هم ناراحت میشدیم همسرم پا پیش میگذاشت ولی بعد از دو ماه دوباره شروع کرد اول باورم نمی شد. فکر میکردم که ناراحت از کار خودش ولی بعد دیدم نه شروع کرده و هر بار میگفتم میگفت نه اشتباه میکنی. کم کم ارتباط اونقدر کم شد که فقط جواب سلامم را میداد و هیچ ارتباطی نداشتیم. تا آذر ماه تونستم این خانم را که همکارش بود پیدا کنم رفتم توی اداره و با او بحثم شد همسرم جبهه گرفت و کم کم عصبانیت خوابید ‌داشت نرم نرم بهتر می‌ شد که او را به خاطر این مسایل از پستی که داشت گرفتن و الان فقط دوباره جواب سلام می‌دهد و با سر جواب اره و نه. البته قبلا هم که داشت بهتر می‌شد فقط من سوال میکردم جواب میداد. ارتباط دیگری نداشتیم خیلی خسته شدم راهنماییم کنید. آیا باید باز هم با مهربونی برخورد کنم البته تا قبل از عید زیاد به روش نیاوردم. وقتی میدیدم خطا کرده طلبکار هم هست چون توی بحث هامون میگه اشتباه میکنی. من به خاطر اینکه خیلی بله قربان گو بودم خسته شدم فاصله گرفتم.
ممنون میشم بفرمایید الان چگونه رفتار کنم؟


مشاور: خانم قربانی

سلام‌ و احترام خدمت شما همراه گرامی سایت راسخون.
شاهد خیانت های همسرتان‌بوده اید و به همین دلیل ارتباط تان بسیار کم رنگ شده است. به دنبال اصلاح شرایط و برخورد درست هستید و از کمک‌ خواسته اید.
همراه عزیز، حال شما را درک میکنم. شما یک زن هستید و دوست دارید تنها مالک‌ قلب همسر و حاکم ان باشید و خیانت برای تان بسیار تلخ است. بهترین برخورد و راه حل، برای رفع خیانت همسر، ترمیم رابطه زناشویی و ارتباط روجین است. در خلال توضیحات خود عنوان کردید که همسرتان برای رهایی از بله قربان‌ گویی شما به این‌ کار روی اورده است. این‌ جمله اگر چه به اتفاق تلخی در زندگی شما اشاره دارد اما سود ان در این است که دلیل این خیانت را مشخص کرده است. مرد به لحاظ روانی طالب ریاست و مقتدر بودن و فرمانروایی است و اگر توسط همسرش کنترل شود، سخت میرنجد و به عبارتی مردانگی اش تامین نمیشود. زمانی که یک زن غرور و اقتدار همسرش را غصب کند، باید فاتحه زندگی اش را بخواند و منتظر هر شکستی باشد. اگر دنبال داشتن یک زندگی ساده و صمیمی و خالی از خیانت هستید، به بهانه ای، یک جشن‌ کوچک‌ بگیرید و با همسرتان نشست صمیمی داشته باشید. از دلتنگی خود به او بگویید و از خوبی هایی که همسرتان داشته تعریف کنید. در ادامه به کوتاهی ها و نقص های خود که همسرتان همیشه از ان‌ گله مند است، اشاره کرده و عذرخواهی کنید. از او بخواهید که این روز را برای یک شروع جدید و دوباره انتخاب کند و به شما‌ کمک‌ کند تا رابطه تان را ترمیم نمایید. از او بخواهید توقعاتش را از شما با مثال جزیی و به صورت شفاف بیان کنید و سلایق خود را در رابطه جنسی و... روشن سازد. شما نیز سعی کنید مطابق میل همسرتان عمل کنید. اندکی در باب حقوق، نقش و تکلیف زن و مرد مطالعه کنید و نیازهای روانی زن و مرد را خوب بشناسید.
این‌ مطالعه به شما نشان میدهد که زن قلبا طالب حمایت و مرد خواهان تکیه گاه شدن است و این برای سلامت روان هر دو و سلامت و رضایت از زندگی لازم است. پس رفتار خود را تغییر دهید و در هر حالت در تمکین همسرتان باشید. از کنترل همسر دست برداشته و با زبان محبت او را تسلیم و متوجه خود سازید. از تمامی محبت های او قدردانی کنید و تعریف و تمجید او را در هیچ حالتی فراموش نکنید. احترام بسیاری برای شخصیت او قایل شوید و اشتباه گذشته او را فراموش کنید و اجازه ندهید دیگران از این مسئله خبردار شوند. دقت کنید تحت هیچ شرایطی از همسرتان فاصله نگیرید و او را به لحاظ عاطفی تنها نگذارید. در صورت همراهی همسرتان، مراجعه به مشاور خانواده، برای ریشه یابی مشکل و ارائه راهکارهای دقیق تر ، سودمند خواهد بود.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.