سرگردان

با عرض سلام من چند ماه پیش یه سوال خصوصی پرسیدم جواب ندادین. نوشته بود به پست الکترونیکی شما ارسال شده...

با عرض سلام من چند ماه پیش یه سوال خصوصی پرسیدم جواب ندادین. نوشته بود به پست الکترونیکی شما ارسال شده ولی چیزی نبود. دوباره هفته پیش یه سوال خصوصی با قید فوری پرسیدم دوباره همون اش بود و همون کاسه . پس چرا این جوریه ؟
جمعه، 7 خرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

سرگردان

با عرض سلام من چند ماه پیش یه سوال خصوصی پرسیدم جواب ندادین. نوشته بود به پست الکترونیکی شما ارسال شده...

سرگردان ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 18 ساله )

با عرض سلام
من چند ماه پیش یه سوال خصوصی پرسیدم جواب ندادین. نوشته بود به پست الکترونیکی شما ارسال شده ولی چیزی نبود. دوباره هفته پیش یه سوال خصوصی با قید فوری پرسیدم دوباره همون اش بود و همون کاسه . پس چرا این جوریه ؟


مشاور: hassan najafi

بسم الله الرحمن الرحیم خواهر گرامی آخرین پاسخی که به سوال شما داده شده است و ارسال گشته متن زیر است : بسم الله الرحمن الرحیم خواهر گرامی ما قبلا به شما عرض کردیم چرا شما از طریق خواهرتان اقدام نمی کنید . شما دو راه دارید اگر مشکل خانه است می توانید به خواستگار خود بگویید یا در فکر خانه باشد و یا از برادرش خواهش کند که او به فکر خانه باشد و از طرف دیگر خواهر شما سعی کنید رضایت والدین شما را بگیرد و به هر حال اگر برادر شوهر خواهر شما ازدواج کند باید برادرش به جایی دیگر برود پس مشکل شما نیستید . توکلتان را از دست ندهید و امیدوار به رحمت خدا باشید ان شاء الله آنچه خیر است محقق میشود . اگر سوال هست در همین قسمت ارسال نمایید .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.