زیبا

به نام خدا سلام من تا سه ماه دیگه عروسی دارم خانوادم می گن بهتره بجای اینکه خانه کرایه کنین بری خونه...

به نام خدا سلام من تا سه ماه دیگه عروسی دارم خانوادم می گن بهتره بجای اینکه خانه کرایه کنین بری خونه مادرشوهرت و اونجا چندسالی زندگی کنی ... من قبول نکردم و مخالفت کردم دلیلش این بود که باید بعد از ازدواج شهر دیگری برم اگه با اونا زندگی می کردم خوب بود هم بخاطر اینکه شوهرم می تونست بیشتر جمع کنه و هم اینکه دیگه وقتی سرکار بود تنها نبودم اما ابعاد دیگه هم در نظر گرفتم اگه من اونجا برم زندگی کنم ممکنه که مجبور بشم خواه یا ناخواه چه با دلسوزی کارهای منزل رو تماما انجام بدم از همه مهموناشون پذیرایی کنم و یا اینکه حتی ممکنه خواسته یا ناخواسته توی زندگیمون دخالت کنن و شوهرم بعد به حرفشون بیشتر توجه کنه ..برای همینم تصمیم گرفتم خونه ای رهن کنم تا مجبور نشیم کرایه خونه بدیم آیا تصمیم اشتباست؟ راهنمایی میکنین؟
شنبه، 3 مهر 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

زیبا

به نام خدا سلام من تا سه ماه دیگه عروسی دارم خانوادم می گن بهتره بجای اینکه خانه کرایه کنین بری خونه...

زیبا ( تحصیلات : کم سواد ، 28 ساله )

به نام خدا
سلام
من تا سه ماه دیگه عروسی دارم خانوادم می گن بهتره بجای اینکه خانه کرایه کنین بری خونه مادرشوهرت و اونجا چندسالی زندگی کنی ... من قبول نکردم و مخالفت کردم دلیلش این بود که باید بعد از ازدواج شهر دیگری برم اگه با اونا زندگی می کردم خوب بود هم بخاطر اینکه شوهرم می تونست بیشتر جمع کنه و هم اینکه دیگه وقتی سرکار بود تنها نبودم اما ابعاد دیگه هم در نظر گرفتم اگه من اونجا برم زندگی کنم ممکنه که مجبور بشم خواه یا ناخواه چه با دلسوزی کارهای منزل رو تماما انجام بدم از همه مهموناشون پذیرایی کنم و یا اینکه حتی ممکنه خواسته یا ناخواسته توی زندگیمون دخالت کنن و شوهرم بعد به حرفشون بیشتر توجه کنه ..برای همینم تصمیم گرفتم خونه ای رهن کنم تا مجبور نشیم کرایه خونه بدیم آیا تصمیم اشتباست؟ راهنمایی میکنین؟


مشاور: hassan najafi

به هر حال احتمالات شما كاملا منطقي و عاقلانه است اما ممكن است كه اين موانع نباشد اما به هر حال اين حساسيت كاملا صحيح است اما بررسي آن به شما مربوط است . اگر امكان دارد مدتي را مي توانيد امتحاني در آنجا مستقر شويد اما محدود و كاملا زمانمند . به هر حال اگر اينگونه شد شما بايد بسياري از توافقات را پيش از رفتن در نظر بگيريد . در صورت توانايي مالي بهتر است كه خانه اي مستقل تهيه كنيد تا آرامشها و توانمنديهاي زندگي را با حفظ استقلال تجربه كنيد . به هر حال بستگي به توانايي و توافق شما و همسرتان دارد . موفق باشيد .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.