حسین

با سلام و عرض ادب خدمت شما. عرض اول: چگونه می توان ایمیل های یاهو را در برنامه های Thunderbird 3 و Outlook...

با سلام و عرض ادب خدمت شما. عرض اول: چگونه می توان ایمیل های یاهو را در برنامه های Thunderbird 3 و Outlook 2010 مشاهده نمود؟ عرض دوم: اگر در حین روشن بودن سیستم دست ما به قسمتی از مادربورد و کارت گرافیک و ... برخورد کند آیا اینکار باعث خطر برق گرفتگی می شود و یا اینکه منبع تغذیه باعث جلوگیری از برق گرفتگی قطعات داخل کیس می شود؟ ممنون از لطف همیشگی شما
شنبه، 24 مهر 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

حسین

با سلام و عرض ادب خدمت شما. عرض اول: چگونه می توان ایمیل های یاهو را در برنامه های Thunderbird 3 و Outlook...

حسین ( تحصیلات : دیپلم ، 24 ساله )

با سلام و عرض ادب خدمت شما.
عرض اول: چگونه می توان ایمیل های یاهو را در برنامه های Thunderbird 3 و Outlook 2010 مشاهده نمود؟
عرض دوم: اگر در حین روشن بودن سیستم دست ما به قسمتی از مادربورد و کارت گرافیک و ... برخورد کند آیا اینکار باعث خطر برق گرفتگی می شود و یا اینکه منبع تغذیه باعث جلوگیری از برق گرفتگی قطعات داخل کیس می شود؟
ممنون از لطف همیشگی شما


مشاور: روابط عمومي راسخون

با سلام 1- برنامه Thunderbird (تاندربیرد) یکی از محصولات خانواده موزیلا(Mozilla) و یک برنامه پست الکترونیکی رایگان است که کاربر را در ارسال و دریافت نامه های الکترونیکی، دسترسی و مشارکت در گروههای خبری، دسترسی سریعتر به آدرسها توسط دفترچه آدرسها، و جلوگیری از هرزنامه (Junk Emails) کمک میکند و رابط ساده و دوست داشتنی آن و مجموعه امکانات در نظر گرفته شده در این برنامه همگی باعث شده تا کاربران فعلی برنامه های رقیب، که عمده ترین آن Outlook Express است به سمت استفاده از این برنامه ترغیب شوند. این مقاله آموزشی، راهنمایی است سریع برای کاربرانی که قصد مهاجرت از برنامه های دیگر (Outlook Express، Eudora، Communicator) بخصوص Outlook Expressرا دارند هرچند برای کاربران جدید نیز میتواند سودمند و آموزنده باشد. ● ایجاد (Account) تاندربیرد امکان ایجاد دو نوع Account را به کاربر میدهد. یکی حساب Email و دیگری حساب گروه های خبری (News Groups) ● ایجاد حساب پست الکترونیک قبل از اینکه بتوانیم پیغامی دریافت کنیم نیاز است که یک حساب پست الکترونیک تعریف کنیم. وقتی برای اولین بار Thunderbird را اجرا مینماییم بطور خودکار پنجره ایجاد یک حساب جدید نمایش داده میشود چنانچه بدلیلی از این پنجره خارج شدید میتوانید با رفتن به منوی Tools انتخاب Account Settings و انتخاب گزینه Add Account ایجاد حساب جدید را شروع کنید: ۱) گزینه Email را انتخاب و Next را بزنید ۲) نام خود و آدرس کامل Email را وارد کنید و دکمه Next را بزنید ۳) نوع حساب POP را انتخاب و سپس آدرس سروری که بعنوان Incoming و Outgoing عمل میکند را در جای مخصوص وارد کنید و Next را بزنید ۴) حالا نام کاربری خود را وارد کنید که معمولاً برای Incoming و Outgoing یکسان است و Next را بزنید. ۵) نام حساب را انتخاب کنید و Next را بزنید. این گزینه زمانی سودمند است که چندین حساب Email تعریف کرده ایم و هیچ ارتباطی با اتصال به سرور و دریافت و ارسال نامه ندارد ۶) در آخرین پنجره اطلاعات وارد شده نمایش داده میشود و میتوانید OK را بفشارید. ▪ نکته: برخلاف Outlook برنامه تاندربیرد فقط از یکی از Outgoing Serverها برای ارسال نامه های حسابهای مختلف استفاده میکند و بعد از تعریف اولین حساب POP۳ در گزینه ای جدا در Account Settings سرور Outgoing را نگهداری میکند و هنگام تعریف حسابهای بعدی از کاربر در مورد Outgoing Server سئوال نمیشود هرچند امکان تعریف Outgoing های اضافی وجود دارد ولی Thunderbird چنین کاری را پیشنهاد نمیکند. همچنین می توانید آموزش تصویری را از طریق لینک ذیل دانلود نمائید: http://software.rasekhoon.net/101%5COutlook%202007%20for%20dummies.pdf http://rahyar.persiangig.com/document/mozila.rar تنظیمات outlook نیز مشابه است فقط برای تنظیمات pop3 لازم است از نرم افزار YPOPsاستفاده نمائید. 2- در مورد سوال دوم، حتی برخی معتقدند حتی وقتی که سیستم نیز خاموش است از تماس مستقیم دست خودداری کنید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.