با سلام و عرض خسته نباشید. ممنون از اینکه به سؤالاتم پاسخ میدهید. کامپیوترم بطور اتفاقی ویندوزش پاک...

با سلام و عرض خسته نباشید. ممنون از اینکه به سؤالاتم پاسخ میدهید. کامپیوترم بطور اتفاقی ویندوزش پاک شده (یعنی بمحض روشن کردن سیستم، بدون اعلان بوق خاصی، تنها صفحه انتخاب نحوه لود ویندوز بالا می آمد و با هیچ حالتی قابلیت ورود به ویندوز را نداشت، حتی با safe mode هم هیچ تغییری نکرد و مدام سیستم ریست می شد و مجدداً صفحه انتخاب نحوه لود شدن سیستم ظاهر می شد)شایان ذکر است که حتی با گذاشتن سی دی ویندوز و سعی در بازیابی ویندوز هم فایده ای نداشت. در حین نصب مجدد ویندوز متوجه شدم درایوی که ویندوز روی ان نصب شده بود تقریباً خالی بود(یا شاید فرمت شده بود) حال سؤال من اینستکه آیا می توان توجیه خاصی برای این رخداد وجود دارد؟ آیا اشکال سخت افزاری رخ داده است؟آیا می توان ادعا کرد که سیستم ویروسی شده است؟ چون دقیقاً همین مشکل هم برای سیستم دیگری رخ داده است و روی هر دو سیستم آنتی ویروس کاسپرسکای نسخه11 که روی سایتتون موجود هست، نصب بود. ممنون میشم اگه در این مورد کمکم کنید و دلیل یا دلایل این اتفاق را برایم شرح دهید. پیشاپیش از پاسخگویی تان کمال تشکر را دارم.
پنجشنبه، 5 اسفند 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

با سلام و عرض خسته نباشید. ممنون از اینکه به سؤالاتم پاسخ میدهید. کامپیوترم بطور اتفاقی ویندوزش پاک...

( تحصیلات : لیسانس ، 26 ساله )

با سلام و عرض خسته نباشید.
ممنون از اینکه به سؤالاتم پاسخ میدهید.
کامپیوترم بطور اتفاقی ویندوزش پاک شده (یعنی بمحض روشن کردن سیستم، بدون اعلان بوق خاصی، تنها صفحه انتخاب نحوه لود ویندوز بالا می آمد و با هیچ حالتی قابلیت ورود به ویندوز را نداشت، حتی با safe mode هم هیچ تغییری نکرد و مدام سیستم ریست می شد و مجدداً صفحه انتخاب نحوه لود شدن سیستم ظاهر می شد)شایان ذکر است که حتی با گذاشتن سی دی ویندوز و سعی در بازیابی ویندوز هم فایده ای نداشت. در حین نصب مجدد ویندوز متوجه شدم درایوی که ویندوز روی ان نصب شده بود تقریباً خالی بود(یا شاید فرمت شده بود) حال سؤال من اینستکه آیا می توان توجیه خاصی برای این رخداد وجود دارد؟ آیا اشکال سخت افزاری رخ داده است؟آیا می توان ادعا کرد که سیستم ویروسی شده است؟ چون دقیقاً همین مشکل هم برای سیستم دیگری رخ داده است و روی هر دو سیستم آنتی ویروس کاسپرسکای نسخه11 که روی سایتتون موجود هست، نصب بود.
ممنون میشم اگه در این مورد کمکم کنید و دلیل یا دلایل این اتفاق را برایم شرح دهید.
پیشاپیش از پاسخگویی تان کمال تشکر را دارم.


مشاور: مسئول وبلاگ ها روابط عمومی راسخون

با سلام و تشكر فراوان خدمت شما كاربر گرامي براي اين موضوع راه حل هاي مختلفي وجود دارد اما بهترين و راحت ترين راه حل استفاده از Repaire ويندوز مي باشد . براي اين منظور مي توانيد از سي دي ويندوز را بر روي سيستم گذاشته و در قسمت نصب ويندوز از گزينه Repaire استفاده كنيد. راه حل هاي ديگر نيز مي توانيد از سي دي Hiren استفاده كنيد. د راين سي دي ويندوزي وجود دارد كه بدون نصب اجرا مي شود و شما مي توانيد اطلاعات خود را با آن جابجا كرده و نسبت به تعويض ويندوز اقدام كنيد. براي دانلود اين نرم افزار مي توانيد به لينك زير مراجعه كنيد: http://rasekhoon.net/linktorasekhoon/default.aspx در ضمن اين نرم افزار در فروشگاه راسخون نيز وجود دارد و مي توانيد با امتيازات خود اين نرم افزار را خريداري كنيد. موفق باشيد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.