sadegh

وقت بخیر - یک سوال حیاتی - مطمئنا همه ما می دانیم نصب سیستم عامل+نرم افزارها+ پیکربندی و تنظیمات مختلف...

وقت بخیر - یک سوال حیاتی - مطمئنا همه ما می دانیم نصب سیستم عامل+نرم افزارها+ پیکربندی و تنظیمات مختلف کاری زمانبر و خسته کننده است. از همین رو من برنامه ای در ذهنم دارم که اگه عملی بشه کار نصب به صورت اتوماتیک و بدون حضور کاربر انجام می شه... اشتباه نکنید منظورم استفاده از نرم افزار Almeza MultiSet Pro نیست! بلکه: ""من قصد دارم تمامی این کارها رو(از قبیل نصب سیستم عامل،نرم افزارها،تنظیمات و پیکربندی) قبلا در سیستم خودم انجام دهم. و سپس یک Backup از کل درایو C در هارددیسکم بگیرم(توسط ابزار Acronis) از آن پس هر موقع خواستم برای دیگران سیستم عامل و نرم افزارها را نصب کنم کافی است هارددیسک پرتابلم را به سیستم مقصد متصل کرده و سپس Backup سیستم خود را در سیستم مقصد Restore کنم. به نظر شما آیا این کار شدنی است؟ اگه این کار عملی بشه سیستم مقصد عینا مثل درایو C من در سیستمش دارد و با این کار در وقت بسیار صرفه جویی شده است.(سیستم مقصد را سیستمی در نظر بگیرید که تازه اسمبل شده و هیچ گونه سیستم عامل و نرم افزاری ندارد). ***** اگر این کار عملی است مسئله تطبیق درایورهای سخت افزاری از سیستم مبداء به سیستم مقصد چه می شود!!! ببخشید طولانی شد.
دوشنبه، 3 مرداد 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

sadegh

وقت بخیر - یک سوال حیاتی - مطمئنا همه ما می دانیم نصب سیستم عامل+نرم افزارها+ پیکربندی و تنظیمات مختلف...

sadegh ( تحصیلات : دیپلم ، 26 ساله )

وقت بخیر -
یک سوال حیاتی -
مطمئنا همه ما می دانیم نصب سیستم عامل+نرم افزارها+ پیکربندی و تنظیمات مختلف کاری زمانبر و خسته کننده است. از همین رو من برنامه ای در ذهنم دارم که اگه عملی بشه کار نصب به صورت اتوماتیک و بدون حضور کاربر انجام می شه... اشتباه نکنید منظورم استفاده از نرم افزار Almeza MultiSet Pro نیست! بلکه:

""من قصد دارم تمامی این کارها رو(از قبیل نصب سیستم عامل،نرم افزارها،تنظیمات و پیکربندی) قبلا در سیستم خودم انجام دهم. و سپس یک Backup از کل درایو C در هارددیسکم بگیرم(توسط ابزار Acronis) از آن پس هر موقع خواستم برای دیگران سیستم عامل و نرم افزارها را نصب کنم کافی است هارددیسک پرتابلم را به سیستم مقصد متصل کرده و سپس Backup سیستم خود را در سیستم مقصد Restore کنم. به نظر شما آیا این کار شدنی است؟ اگه این کار عملی بشه سیستم مقصد عینا مثل درایو C من در سیستمش دارد و با این کار در وقت بسیار صرفه جویی شده است.(سیستم مقصد را سیستمی در نظر بگیرید که تازه اسمبل شده و هیچ گونه سیستم عامل و نرم افزاری ندارد).
***** اگر این کار عملی است مسئله تطبیق درایورهای سخت افزاری از سیستم مبداء به سیستم مقصد چه می شود!!! ببخشید طولانی شد.


مشاور: انجمن هاي روابط عمومي موسسه راسخون

با سلام این کار شدنی میباشد .جدیدن نسخه ای ازacronis امده که امکان اینکه شما imag سیستم خود را بتوانید بر روی سیستم دیگری با سخت افزار متفاوت تر قرار دهید و میتوانید این کار را انجام دهید.در حالت عادی متوانید imag ویندوز خود را بر روی سیتم خود به راحتی برگردانید با حداقل زمان ممکن



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.