ایمان محسنی

با سلام من مردی هستم با مشکل نا توانایی در انتخاب همسر. من 31 سالم تموم شده و تو 32 ام .بخدا دیگه خسته...

با سلام من مردی هستم با مشکل نا توانایی در انتخاب همسر. من 31 سالم تموم شده و تو 32 ام .بخدا دیگه خسته شدم از بس رفتم اینو اونو دیدم، تا الان بیشتراز 20 نفر میشه .چه از طریق خواستگاری یا دیدار مستقیم در مثلا کافی شاپ و رستوران. اما درد من تو عدم توانایی در انتخاب یک نفر برای ازدواجه. من چنتا مشکل دارم : اولا نمی دونم چرا عشق کسی تو دلم نمی مونه ، مدتی می بینمش علاقه مند می شم ولی فردا که میشه نمی بینمش دیگه فراموش میشه و از یادم میره . دوما عشقم مرتب با دیدن افراد مختلف عوض میشه و از این آدم به اون آدم تغییر می کنه روی یه نفر ثابت نمی مونه .مثل بعضی ها نیستم که یه نفر و می بینن و روی اون زوم می کنن و می گن فقط همین و بس عاشقش می شن و ادامه می دن. میگن عشق بعدا پیش میاد ولی روانشناسا میگن نه باید اولش باشه. سوما ظاهر افراد شامل قیافه و قد و هیکل برام مهمه . نمی تونم بگم اینا خیلی مهم نیستن و همونطور که خیلی ها می گن بعدا عادی میشه حرفشونو قبول کنم .راستش فکر می کنم اگه از این نظر برام ایده ال نباشه بعدا که ازدواج کردم دچار انحراف بشم و خیانت بکنم و برسراغ دیگران . چهارم من بخاطر اینکه تا حدودی مذهبی هستم و سعی کردم از اول به سمت ارتباط با دخترها نروم یه مقدار تو فهم دخترها و سایر مسائل مربوط به اونها دچار مشگل هستم دوست داشتم قبل از ازدواج یه ارتباط سالم و درست داشته باشم تا بهتر با روحیات ایشان آشنا بشم . دیگه واقعا خسته شدم حالا جدا از مسئله جنسی که واقعا داره اذیتم می کنه ( متاسفانه تو این کشور هیچ راهی برای این مسئله نیست و ازطرفی عوامل تحریک بسیار زیاده و بسیار از جوانها به انحراف و خود ارضایی و.... و یا مسافرت به خارج از کشور برای تخلیه غریزه جنسی روی آوردن ) واقعا دنبال یه همسر خوب می گردم که در کنارش یه زندگی خوب داشته باشم من تلاشمو دارم می کنم و از خدا خیلی خواستم و دعا و نذر و نیاز کردم ولی خوب تا حالا که پیدا نکردم می ترسم به زودی بی خیال همه چیز بشم و خودمو به گناه آلوده کن. دارم دیونه می شم یه تو رو بخدا یه کمکی بکنین. ممنون.
شنبه، 2 مهر 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ایمان محسنی

با سلام من مردی هستم با مشکل نا توانایی در انتخاب همسر. من 31 سالم تموم شده و تو 32 ام .بخدا دیگه خسته...

ایمان محسنی ( تحصیلات : لیسانس ، 31 ساله )

با سلام من مردی هستم با مشکل نا توانایی در انتخاب همسر. من 31 سالم تموم شده و تو 32 ام .بخدا دیگه خسته شدم از بس رفتم اینو اونو دیدم، تا الان بیشتراز 20 نفر میشه .چه از طریق خواستگاری یا دیدار مستقیم در مثلا کافی شاپ و رستوران. اما درد من تو عدم توانایی در انتخاب یک نفر برای ازدواجه. من چنتا مشکل دارم :
اولا نمی دونم چرا عشق کسی تو دلم نمی مونه ، مدتی می بینمش علاقه مند می شم ولی فردا که میشه نمی بینمش دیگه فراموش میشه و از یادم میره .
دوما عشقم مرتب با دیدن افراد مختلف عوض میشه و از این آدم به اون آدم تغییر می کنه روی یه نفر ثابت نمی مونه .مثل بعضی ها نیستم که یه نفر و می بینن و روی اون زوم می کنن و می گن فقط همین و بس عاشقش می شن و ادامه می دن. میگن عشق بعدا پیش میاد ولی روانشناسا میگن نه باید اولش باشه.
سوما ظاهر افراد شامل قیافه و قد و هیکل برام مهمه . نمی تونم بگم اینا خیلی مهم نیستن و همونطور که خیلی ها می گن بعدا عادی میشه حرفشونو قبول کنم .راستش فکر می کنم اگه از این نظر برام ایده ال نباشه بعدا که ازدواج کردم دچار انحراف بشم و خیانت بکنم و برسراغ دیگران .
چهارم من بخاطر اینکه تا حدودی مذهبی هستم و سعی کردم از اول به سمت ارتباط با دخترها نروم یه مقدار تو فهم دخترها و سایر مسائل مربوط به اونها دچار مشگل هستم دوست داشتم قبل از ازدواج یه ارتباط سالم و درست داشته باشم تا بهتر با روحیات ایشان آشنا بشم .
دیگه واقعا خسته شدم حالا جدا از مسئله جنسی که واقعا داره اذیتم می کنه ( متاسفانه تو این کشور هیچ راهی برای این مسئله نیست و ازطرفی عوامل تحریک بسیار زیاده و بسیار از جوانها به انحراف و خود ارضایی و.... و یا مسافرت به خارج از کشور برای تخلیه غریزه جنسی روی آوردن ) واقعا دنبال یه همسر خوب می گردم که در کنارش یه زندگی خوب داشته باشم من تلاشمو دارم می کنم و از خدا خیلی خواستم و دعا و نذر و نیاز کردم ولی خوب تا حالا که پیدا نکردم می ترسم به زودی بی خیال همه چیز بشم و خودمو به گناه آلوده کن. دارم دیونه می شم یه تو رو بخدا یه کمکی بکنین. ممنون.


مشاور: hasan najafi

برادر گرامي از وضعيتي كه در آن قرار گرفتيد متأثر شديم. نگران نباشيد انشاءا... با پي گيري ها و همت و اراده اي كه داريد مي توانيد اين وضعيت را سر و سامان داده و همسري مناسب انتخاب كنيد. با توجه به شرحي كه ذكر كرده ايد بهتر است به يك روانشناس باليني مراجعه كنيد تا وضعيت رواني شما چك شود. ممكن است دچار برخي اختلالات خلقي و يا وسواس فكري باشيد. اينگونه اختلالات باعث مي شوند كه نتوانيد بر روي يك مورد تمركز و توجه كافي داشته باشيد. تا وقتي كه شما به اين مسئله به عنوان مشكل نگاه نكنيد و به دنبال درمان آن نباشيد نمي توانيد كيس مناسب خود را انتخاب كنيد. پس از مراجعه به روانشناس باليني و كشف ريشه اين رفتارها و درمان آن خواهيد توانست بر اساس معيارهاي خويش همسر خود را انتخاب كنيد. باز هم تأكيد مي كنيم شما راهي به جز مراجعه به روانشناس باليني نداريد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.