با سلام و عرض خسته نباشید عید نوروز را به شما تبریک عرض می کنم می خواستم سؤال کنم با فردی که کمی غرور...

با سلام و عرض خسته نباشید عید نوروز را به شما تبریک عرض می کنم می خواستم سؤال کنم با فردی که کمی غرور داره و در بعضی از موارد آدم را در جمع سبک می کنه و یه حرفی را در جمع می زنه که آدم احساس سبکی می کنه، چگونه باید برخورد کرد؟ چه رفتاری باید با او داشت؟
يکشنبه، 6 فروردين 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

با سلام و عرض خسته نباشید عید نوروز را به شما تبریک عرض می کنم می خواستم سؤال کنم با فردی که کمی غرور...

( تحصیلات : دیپلم ، 19 ساله )

با سلام و عرض خسته نباشید
عید نوروز را به شما تبریک عرض می کنم
می خواستم سؤال کنم با فردی که کمی غرور داره و در بعضی از موارد آدم را در جمع سبک می کنه و یه حرفی را در جمع می زنه که آدم احساس سبکی می کنه، چگونه باید برخورد کرد؟ چه رفتاری باید با او داشت؟


مشاور: hasan najafi

دوست گرامی در رفتار با چنین افرادی بهترین کار صبوری و روی خوش نشان دادن است . اگر می توانید به طریقی به ایشان بفهمانید که از این رفتار او آزرده خاطر میشوید و اگر خودتان نمی توانید از واسطه ای بخواهید که این مطلب را ذکر کند . باید در نظر بگیرید که ممکن است این فرد واقعا قصد سبک کردن و تمسخر شما را نداشته باشد و فقط برای شوخی و مزاح اینگونه برخورد کند شما اول باید به این حساب بگذارید و جدی نگیرید و خودتان نیز شوخی کنید اما اگر واقعا با نیت کوچک کردن شما باشد خیلی آرام و در خلوت به او تذکر دهید تا رفتارش را اصلاح کند و او را ببخشید و برایش دعا کنید تا خداوند همه لغزش ها ما را ببخشد . موفق و پیروز باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.