ناشناس

آیا واسه استفاده خانگی کاربران، اینترنت اکسپلورر موجود...

آیا واسه استفاده خانگی کاربران، اینترنت اکسپلورر موجود در خود ویندوز واقعا اینقدر که میگن و تبلیغ میکنند ناامن و خطرناکه؟ واسه خرید اینترنتی که تمام اطلاعات کارت شتاب وارد میشه چطور؟ نسخه های جدیدش یعنی نسخه های ده و یازده چطور؟ یا اینکه فقط واسه کاربران حرفه ای و اداره جات و سازمانهایی مثل وزارت دفاع و بانک مرکزی و . . . نا امنی وجود داره؟
شنبه، 13 مهر 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

آیا واسه استفاده خانگی کاربران، اینترنت اکسپلورر موجود...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 33 ساله )

آیا واسه استفاده خانگی کاربران، اینترنت اکسپلورر موجود در خود ویندوز واقعا اینقدر که میگن و تبلیغ میکنند ناامن و خطرناکه؟
واسه خرید اینترنتی که تمام اطلاعات کارت شتاب وارد میشه چطور؟
نسخه های جدیدش یعنی نسخه های ده و یازده چطور؟ یا اینکه فقط واسه کاربران حرفه ای و اداره جات و سازمانهایی مثل وزارت دفاع و بانک مرکزی و . . . نا امنی وجود داره؟


مشاور: جبل عاملی

از آنجایی که اکثر سیستم های کامپیوتری موجود در دنیا از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند و اینترنت اکسپلورر هم مرورگر پیش فرض این سیستم عامل است، بسیاری از کاربران از این مرورگر برای گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنند. قاعده ای کلی در دنیای مجازی وجود دارد: هر نرم افزاری که بیشتر استفاده شود، طمع هکرها را بیشتر برمی انگیزد.در واقع اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ اﮐﺴﭙﻠﻮرر (Internet Explorer) داراى ﺣﻔﺮهﮬﺎى اﻣﻨﯿﺘﯽ زیادی اﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﯽﺗﻮاﻧﺪ اﻣﻨﯿﺖ ﺷﻤﺎ را ﺑﻪ ﺧﻄﺮ ﺑﯿﺎﻧﺪازد. فرقی هم نمی کند که برای چه چیزی استفاده می شود. البته با توجه به ویژگی های اینترنت اکسپلورر 11: سازگاری کامل با انواع ویندوز از جمله 7 و 8. رابط کاربری تقویت شده و بهتر. سرعت بهتر باز شدن صفحات وب نسبت به ورژن های قدیمی. پشتیبانی بهتر css و html جدید. امنیت بالاتر به نسبت نسخه های قدیمی. استفاده بهینه از منابع سیستم کامپیوتر. این مرورگر آپدیت شده به مراتب بهتر از قبلی است.اما باز هم در نسخه های مختلف آن، شاهد کاهش استفاده از این مرورگر بوده ایم.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.