ناشناس

سلام.1- دو فلش مموری با مشخصات یکسان و با دو سایز...

سلام. 1- دو فلش مموری با مشخصات یکسان و با دو سایز متفاوت از نظر اندازه چه تفاوتی دارند؟ آیا فلش مموری های با اندازه بزرگتر از مدلهای با سایز کوچکتر بهتر و با کیفیت تر است؟ 2- در تنظیمات موزیلا و اینترنت اکسپلورر چه تیک هایی برداریم و چه تیک هایی بذاریم که امنیت مرور گرمان بالاتر رود؟ و آیا این مرورگرها آپدیت بشن بهتره یا نه؟
سه‌شنبه، 23 مهر 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سلام.1- دو فلش مموری با مشخصات یکسان و با دو سایز...

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 29 ساله )

سلام.
1- دو فلش مموری با مشخصات یکسان و با دو سایز متفاوت از نظر اندازه چه تفاوتی دارند؟ آیا فلش مموری های با اندازه بزرگتر از مدلهای با سایز کوچکتر بهتر و با کیفیت تر است؟

2- در تنظیمات موزیلا و اینترنت اکسپلورر چه تیک هایی برداریم و چه تیک هایی بذاریم که امنیت مرور گرمان بالاتر رود؟ و آیا این مرورگرها آپدیت بشن بهتره یا نه؟


مشاور: جبل عاملی

1- چیزی که کیفیت فلش مموری را تعیین می کند، نوع مدل آن است. همچنین بعضی از فلش ها نظیر HP ساختار پلاستیکی دارند که همین امر مانع اسیب پذیر بودن انها می شوند. این قسمت نیز اطلاعات خوبی دارد که امیدوارم برای شما مفید واقع شود: http://www.mashreghnews.ir/fa/news/109408 2- برای پاسخ سوالات خود پیشنهاد می کنم لینک زیر را کامل مطالعه فرمایید: http://www.rasekhoon.net/forum/post/show/743227/1350056/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.